Gå til innhold

hjeelp har lånt kremen til mamma!!!

Anbefalte innlegg

Gjest jente18aar
Skrevet

herregud jeg lånte en krem i fra mamma som står at den er for rynker, men også for sorte hudormer og kviser.

så jeg smurte den på nesa og på haka hvor hudormene er.

men nå har huden min dettet av!!!

jeg er helt rød på nesa og haka og det svir helt forferdelig :(:(

og jeg kan fortsatt rive av meg hud :(

hva skjer den skal jo ikke gjøre sånn!!

det er vitamin a-syre i den. og det er nyttår i dag også *snufs* herregud ser ut som jeg har vært i en brannulykke!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være at du reagerer allergisk på noen av stoffene i kremen?

Gjest jente18aar
Skrevet

vet ikke jeg. sikkert noe sånt.

men det som er dritt er at jeg såvidt får tatt på meg fuktighetskrem så da lurer jeg på hvordan sminken vil gå.:((

Skrevet

Finn deg en fuktighetskrem uten parfyme, eller lignende, så kanskje det ikke svir så mye.

Og ikke riv mer av huden...

Og om sminke på nesa etter et slikt "uhell" er så veldig bra det vet jeg ikke. Men jeg forstår jo at du helst ikke vil gå uten om du er rød og sår.

Gjest jente18aar
Skrevet

Takk for svar fra deg :)

jeg skal prøve mitt beste å gjøre som du sier :>DD

Gjest Anonymous
Skrevet

Aloe vera hjelper.

Vært borti det samme, men det var ikke min mors krem, det var en kosmetologs "hjemmelagde" ansiktsmaske. Var atten jeg også da... og så ut som jeg hadde vært utsatt for en brannulykke.

Gjør minst mulig, la huden få hvile. Det kan ta noen dager, men huden leger seg selv.

Og slapp av. Skal du på fest, så forklarer du bare hva som skjedde.

En gang var jeg bedt på hyttetur med noen (en var jeg forelska i) men en rotte hadde vært og krøpet på meg, så jeg våknet opp med knallrøde øyne og så ut som en vampyr... men jeg stilte opp likevel...

Gjest Gjesta
Skrevet

Aberela du har brukt ?

Sminke ser grusomt ut på flassete hud,. (tenker da på foundation, dekkstift, pudder,..)

Fukt, fukt, fukt,..som de andre over sier :)

Skrevet

Er Aberela så kraftig?

Er ikke den reseptfri?

Skrevet
Er Aberela så kraftig?

Er ikke den reseptfri?

niks. Aberela er på resept.

M

Gjest jente18aar
Skrevet

JA det er aberela.

men hvorfor detter huden av den a`???

jeg er bedre nå. tok sånn spenol i hele ansiktet også tok jeg aloe vero på de røde områdene. :D

Skrevet

Beklager, min feil.

Kanskje noen tenker seg om ett par ganger før de tar noen andres reseptbelagte midler, da? Det er liksom en grunn til at man får resepter, har jeg hørt. :wink:

Gjest jente18aar
Skrevet
Beklager, min feil.

Kanskje noen tenker seg om ett par ganger før de tar noen andres reseptbelagte midler, da? Det er liksom en grunn til at man får resepter, har jeg hørt. :wink:

ja jeg vet, men det sto at den var bra for kviser man da tok jegfeil..

Skrevet

Sånn er det forresten med de fleste midler mot kviser, det blir helt jævelig før det blir bedre. *erfaring*

Gjest Gjesta
Skrevet
Sånn er det forresten med de fleste midler mot kviser, det blir helt jævelig før det blir bedre. *erfaring*

:Nikke:

*erfaring her også*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...