AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #1 Skrevet 26. mai 2017 Og varen er ikke levert. Dette gjelder et norsk firma. Kjøpet er betalt med kredittkort, og selger er forsøkt kontaktet per telefon, mail og på facebooksiden. Hvordan går jeg fram for å få tilbake pengene? Har aldri vært borti dette før, så helt grønn. Anonymkode: 95c6a...065
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #2 Skrevet 26. mai 2017 Du kontakter kortutsteder/banken og fyller ut et skjema om reklamasjon. Finansavtaleloven paragraf 54 B er klar du skal ha ditt utlegg/kjøpesummen refundert. https://www.finansportalen.no/andre-valg/artikler/dine-rettigheter-og-plikter-ved-kredittkjop/ Anonymkode: 892eb...378 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå