Gjest Lineee Skrevet 31. desember 2004 #1 Del Skrevet 31. desember 2004 Noen som vet hva det skal stå på for at det skal bli kaldest mulig inni kjøleskapet? Har det på 7 nå (skalaen går fra 1 til 7) men jeg synes ikke det er skikkelig kaldt der.. (bruksanvisning er en god ide, men den har jeg rota vekk.. :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 31. desember 2004 #2 Del Skrevet 31. desember 2004 prøv med tre eller fire, 7 er vel det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 31. desember 2004 #3 Del Skrevet 31. desember 2004 Den skalaen er vel styrken på hvor hardt termostaten skal gå. Jeg trodde det var slik at når den står på 7 så blir det kaldest. Hos oss står kjøleskapet ca. midt på skalaen. Men vi har Bosch kjøleskap da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 1. januar 2005 #4 Del Skrevet 1. januar 2005 Kjøleskapet bør stå på 3-4, da får du den temperaturen skapet bør ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. januar 2005 #5 Del Skrevet 1. januar 2005 I julen da det har vært mye mat og åpning av kjøleskapet har vi hatt den på nærmere 5. Men vanligvis er den på 3-4. 7 er kaldest, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå