Gjest Lineee Skrevet 31. desember 2004 #1 Skrevet 31. desember 2004 Noen som vet hva det skal stå på for at det skal bli kaldest mulig inni kjøleskapet? Har det på 7 nå (skalaen går fra 1 til 7) men jeg synes ikke det er skikkelig kaldt der.. (bruksanvisning er en god ide, men den har jeg rota vekk.. :oops: )
Aelwyn Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 prøv med tre eller fire, 7 er vel det varmeste.
Mrs. B Skrevet 31. desember 2004 #3 Skrevet 31. desember 2004 Den skalaen er vel styrken på hvor hardt termostaten skal gå. Jeg trodde det var slik at når den står på 7 så blir det kaldest. Hos oss står kjøleskapet ca. midt på skalaen. Men vi har Bosch kjøleskap da..
miaen Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Kjøleskapet bør stå på 3-4, da får du den temperaturen skapet bør ha
ringblomst Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 I julen da det har vært mye mat og åpning av kjøleskapet har vi hatt den på nærmere 5. Men vanligvis er den på 3-4. 7 er kaldest, mener jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå