Gjest Cicero Skrevet 1. juni 2017 #81 Skrevet 1. juni 2017 På 26.5.2017 den 10.38, AnonymBruker skrev: Men da får hun jo ikke sett utstyret i bruk. Jeg tenker, det hadde jo vært kjekt, så hun visste hvordan den faktisk så ut. Det er jo det som er hele poenget med å være på en nudiststrand? Anonymkode: c83f2...859 Er du tilbakestående?
SunnivaOslo Skrevet 1. juni 2017 #82 Skrevet 1. juni 2017 På Friday, May 26, 2017 den 23.59, AnonymBruker skrev: Er jo nettopp pga menn som deg at kvinner ikke er der. Dere er der for å sjekke og det vet kvinner - derfor går de ikke der. Menn skal alltid seksualisere hver minste ting. Anonymkode: 898c3...224 Helt korrekt. jeg gikk på huk noen ganger før men nå soler jeg meg naken på balkongen. Å bli sjekket opp av skrukketroll når man vil sole seg er ikke gøy... 1
SunnivaOslo Skrevet 1. juni 2017 #83 Skrevet 1. juni 2017 På Tuesday, May 30, 2017 den 14.57, AnonymBruker skrev: Har han gjort det? Anonymkode: 0bea0...b67 Har ikke du vært en av de "heldige utvalgte" som har fått PM fra denne brukeren? Denne brukeren burde egentlig utestenges.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #84 Skrevet 1. juni 2017 5 timer siden, Cicero skrev: Er du tilbakestående? Hva er ditt problem? Anonymkode: c83f2...859
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2017 #85 Skrevet 7. juni 2017 Ikke mye å krangle om vel? Mange steder i utlandet der man KAN sole seg naken (Sammen med mesteparten med bikini). På Naken-Huk, MÅ man være naken. Og alle er det, bortsett fra noen ferskinger, som er litt pysete første gangen. Det var jeg også. Men når trusen skled av, og jeg kjente hvor deilig det var, har jeg aldri brukt bikini. Reiser kun på ferie der jeg kan være naken. Første gangen jeg gikk naken over plenen for å bade helt naken. Helt spesielt. Rolig og fint å lese lekser, med en venninne eller 2. Ikke lett å få med første gangen, men nå er det de som maser. Flest folk i 30 og over, men betyr det noe da. Spør av og til om noen kan passe sakene mine, og alle er koselige og høflige. La meg ved en tilfeldighet ved flaggstanga. Der kom det 2 gutter, som smurte inn hverandre. Og plutselig så jeg at den ene hadde en knallstiv sak og den andre halvstiv. Ingen av dem flashet dem. Men de var bare 5-6 meter fra meg. Og det var ikke så ekkelt å se på. Bare venter på det fine været. Midt i Oslo. Og bussen rett ut, etter jobb. Anonymkode: 894ae...fef 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #86 Skrevet 8. juni 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mye å krangle om vel? Mange steder i utlandet der man KAN sole seg naken (Sammen med mesteparten med bikini). På Naken-Huk, MÅ man være naken. Og alle er det, bortsett fra noen ferskinger, som er litt pysete første gangen. Det var jeg også. Men når trusen skled av, og jeg kjente hvor deilig det var, har jeg aldri brukt bikini. Reiser kun på ferie der jeg kan være naken. Første gangen jeg gikk naken over plenen for å bade helt naken. Helt spesielt. Rolig og fint å lese lekser, med en venninne eller 2. Ikke lett å få med første gangen, men nå er det de som maser. Flest folk i 30 og over, men betyr det noe da. Spør av og til om noen kan passe sakene mine, og alle er koselige og høflige. La meg ved en tilfeldighet ved flaggstanga. Der kom det 2 gutter, som smurte inn hverandre. Og plutselig så jeg at den ene hadde en knallstiv sak og den andre halvstiv. Ingen av dem flashet dem. Men de var bare 5-6 meter fra meg. Og det var ikke så ekkelt å se på. Bare venter på det fine været. Midt i Oslo. Og bussen rett ut, etter jobb. Anonymkode: 894ae...fef "Hilde25" right? Anonymkode: ebc2b...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #87 Skrevet 8. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke mye å krangle om vel? Mange steder i utlandet der man KAN sole seg naken (Sammen med mesteparten med bikini). På Naken-Huk, MÅ man være naken. Og alle er det, bortsett fra noen ferskinger, som er litt pysete første gangen. Anonymkode: 894ae...fef Nei, det må man ikke. Naturiststrand betyr at det er valgfritt. Anonymkode: 170cb...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #88 Skrevet 8. juni 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det må man ikke. Naturiststrand betyr at det er valgfritt. Anonymkode: 170cb...9d4 Feil. Fristrand betyr at det er valgfritt. Naturiststrand betyr at man skal være naken når det er vær for det. Anonymkode: 62cfb...917
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2017 #89 Skrevet 8. juni 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil. Fristrand betyr at det er valgfritt. Naturiststrand betyr at man skal være naken når det er vær for det. Anonymkode: 62cfb...917 Det gjør ikke det, naturisme betyr at man kan være naken i sammenhenger hvor det faller seg naturlig, nudisme er nakenhet også utenfor badesituasjoner ol. Og Huk er forøvrig en fristrand, som alle andre nakenstrender i Oslo, les skiltet som står før du kommer ned på stranda. http://www.scandinavianaturist.org/onf/nb/node/3 Anonymkode: 170cb...9d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå