Gå til innhold

Nudiststrand - eldorado for single kvinner?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har han gjort det?

Anonymkode: 0bea0...b67

Har han? Har han? Har han ikke?spør vedkommende selv da.

Anonymkode: ebc2b...ad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 26/05/2017 den 9.50, AnonymBruker skrev:

Er selv en mann og vurdere å nudere litt selv. Men er redd for å bare finne menn på slike steder. Hvilken steder vil dere anbefale på Østlandet? 

Anonymkode: 4f76e...be6

Pga slike menn er det lite kvinner på nudiststrender. Menn som ikke er der for å være nudist, men for å se på nakne kvinner. 

Anonymkode: 9edcb...f6b

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er ofte på Svartskog sørøst for Oslo, rett sør for Bekkenstein. Det er strengt tatt ikke regulert som naturiststrand, men mange er uten tekstiler der. Fin og lax stemning og svaberg hvor en kan legge seg ned i groper. Lite kikking og ingen som bryr seg om man har tekstiler eller ikke. Det er ikke veldig barnevennlig, og derfor er det ikke barn der, og ingen tar anstøt av litt ekstra naken hud. I mitt bilde er dette naturisme slik den bør være.

(Jeg sikter til et område som er et stykke sør for stranden som ble stengt, bare så det er sagt med èn gang...)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er ofte på Svartskog sørøst for Oslo, rett sør for Bekkenstein. Det er strengt tatt ikke regulert som naturiststrand, men mange er uten tekstiler der. Fin og lax stemning og svaberg hvor en kan legge seg ned i groper. Lite kikking og ingen som bryr seg om man har tekstiler eller ikke. Det er ikke veldig barnevennlig, og derfor er det ikke barn der, og ingen tar anstøt av litt ekstra naken hud. I mitt bilde er dette naturisme slik den bør være.

(Jeg sikter til et område som er et stykke sør for stranden som ble stengt, bare så det er sagt med èn gang...)

Så det er fortsatt vanlig med nakenbading der? Er det kun menn?

Gjest Alterego666
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er fortsatt vanlig med nakenbading der? Er det kun menn?

Det er veldig stor variasjon der. Mest 30+, og svak overvekt sv menn. Ca halvparten naturister.

AnonymBruker
Skrevet
På 26.5.2017 den 9.08, AnonymBruker skrev:

Har vært på nudiststrand flere ganger. Det man fort legger merke til er at de aller fleste er menn og alle fleste er alene. Da tenker jeg: hvorfor går ikke single jenter og kvinner dit for å sjekke? Plenty av single menn og man ser varene og vet hva man eventuelt kjøper. 

Nuderer en del selv i fellesferien.

Tror dette er din fantasi.....

Anonymkode: 4005a...5ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er veldig stor variasjon der. Mest 30+, og svak overvekt sv menn. Ca halvparten naturister.

Åja så det er påkledde der også

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Hva er de som ikke er naturister? Andre slags folk som vil være nakne? Påkledde? Sex-folket?

Anonymkode: ebf53...c92

Gjest Alterego666
Skrevet

De er hvem som helst. Folk som er der for sol og sjø. Veldig liten kikker-faktor der. Folk ligger i fordypninger i svabergene. Man har ikke samme mulighet til kikking som på en strand.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

De er hvem som helst. Folk som er der for sol og sjø. Veldig liten kikker-faktor der. Folk ligger i fordypninger i svabergene. Man har ikke samme mulighet til kikking som på en strand.

Litt som på Langøyene?

Gjest Alterego666
Skrevet

Har ikke vært på Langøyene, så jeg kan ikke sammenligne. Men det er en hanske stor kontrast til Huk.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pga slike menn er det lite kvinner på nudiststrender. Menn som ikke er der for å være nudist, men for å se på nakne kvinner. 

Er det noe galt i det da? Skulle da tru de aller fleste av de som er på strender er der for å se på andre mennesker, ellers kunne de jo bare ha solet seg på sin egen veranda...

Akkurat som at folk ikke er på Aker Brygge bare for å drikke øl, det kan man jo gjøre både vesentlig billigere og lettere hjemme på stua...

Anonymkode: 06d77...589

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt i det da? Skulle da tru de aller fleste av de som er på strender er der for å se på andre mennesker, ellers kunne de jo bare ha solet seg på sin egen veranda...

Akkurat som at folk ikke er på Aker Brygge bare for å drikke øl, det kan man jo gjøre både vesentlig billigere og lettere hjemme på stua...

Ikke alle har veranda/terasse. Om man har, kan det hende at de (som meg) deler den med resten av blokka, og da er det ikke så aktuelt å ligge der naken. 
Noen har også innsyn til sin veranda/terasse, og da er det heller ikke aktuelt å ligge der naken. 
Noen har venner som foretrekker å ligge på stranda, og blir med dem. 

osv. Det er mange grunner til å gå på stranda, både tekstil og nudist, istedenfor å bli hjemme. 
Ingen av dem trenger å inkludere "vil bli sett" eller "se på". Jeg går på nudiststrand for å få fred jeg. Og det har heldigvis vært min opplevelse til nå. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 27.5.2017 den 11.18, Nordavind skrev:

Nå har jeg vært litt på noen naturiststrender. Ikke at jeg får alt som skjer der med meg, men jeg kan ikke huske jeg har vært vitne til sjekking. Så jeg tror du tar litt i når du sier at menn er der for å sjekke...

Jeg skrev "Er jo nettopp pga menn som deg", ikke menn generelt.

Anonymkode: 898c3...224

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, folk er på stranden for å sole seg, bade, spise og kose seg med venner. Hadde jeg hatt en privat strand hadde jeg selvsagt benyttet meg av denne, men hvor mange av oss har det?

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev "Er jo nettopp pga menn som deg", ikke menn generelt.

Ah ok :)

Endret av Nordavind
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Allikevel går folk ut på byen i hopetall hver eneste helg...

Hadde jeg hatt en privat og skjermet strand som var stor nok til alle vennene mine i hagen hadde jeg selvsagt benyttet meg av den. Men jeg leier en liten leilighet og har ikke egen hage en gang. så... Og å legge meg naken på grusen i bakgården som deles av fire husstander er heller ikke et alternativ. Så da er det enkleste å dra på fristranda, alene eller med venner. 

Anonymkode: 170cb...9d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, de aller fleste mennesker gjør ting fordi de liker det selv og ikke for å vise seg frem for det motsatte kjønn. Kunne like gjerne bestillt matvarer på internett så jeg slipper å forlate huset om jeg synes det er lettere, men jeg liker å gå på butikken. For å handle. Ikke for å vise meg frem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På Tuesday, May 30, 2017 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Går på naturiststrand fordi det er tryggt og lov er vare naken. jeg er akseptert. Legger jeg meg et annet sted å det kommer noen føler jeg at jeg gjort noe galt. Ikke interesser i å bli sett eller se men aksepterer det. ikke spesiell sosial.

Anonymkode: ebf53...c92

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Allikevel går folk ut på byen i hopetall hver eneste helg...

Anonymkode: 170cb...9d4

Nettopp. Fordi mennesket er et sosialt dyr som liker å se på og prate med andre mennesker. Derfor bruker man penger og tid på å reise til byen og drikke istedenfor å gjøre det hjemme i stua, og derfor drar man også på en strand for å sole seg fremfor å gjøre det hjemme på verandaen.

Så igjen: Hva er galt med å dra til en strand for å se på andre mennesker? Det er da noe de aller fleste på en strand gjør.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tro det eller ei, de aller fleste mennesker gjør ting fordi de liker det selv og ikke for å vise seg frem for det motsatte kjønn. Kunne like gjerne bestillt matvarer på internett så jeg slipper å forlate huset om jeg synes det er lettere, men jeg liker å gå på butikken. For å handle. Ikke for å vise meg frem.

Folk liker å være med og se på andre mennesker fordi vi er et sosialt dyr. Ikke noe vits i å prøve å benekte sin natur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...