Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type hairextension er mest skånsomt for håret? Har hørt om flere typer som gjør at man mister mye av eget hår. Et det i det hele tatt en type hairextension som ikke gjør at man mister mer av sitt eget hår? 

Anonymkode: 2cc9e...553

Videoannonse
Annonse
Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg fikk ødelagt håret helt enormt av både hår som ble sveiset på, og med hår som ble teipet på. Endte faktisk opp med en stor skallet flekk i bakhodet, og fikk tynt og pistrete hår. I dag bruker jeg innimellom Clip -on hår, og det fungerer veldig fint for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde teipextentions, noe av det beste som var å få kjøpt på markedet. 

Håret mitt ramlet av! Dvs festene ramlet av og tok med seg mitt hår i fallet. Heldigvis var det bare en 3-4 fester som ramlet av før jeg fikk helt panikk og fjernet løshåret. 

Anonymkode: 79b33...848

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Enig med de over. Hørte at tape skulle være skånsomt. Kan være det. Men om du har typisk fint nordisk hår ødelegger det håret ditt. En av grunnene til at det også sliter kan være kvaliteten på håret du kjøper. Noen floker seg EKSTREMT og blir til hestehår. Dette fører til at en må gre håret konstant. 

Anonymkode: 421a7...791

AnonymBruker
Skrevet

Det beste jeg har prøvd er de som blir sydd inn i håret. 

Anonymkode: 507e6...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det beste jeg har prøvd er de som blir sydd inn i håret. 

Anonymkode: 507e6...240

Hva gjør man når håret ditt vokser av, må du sy festene lenger opp relativt ofte da? Blir ikke det veldig dyrt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.Clip-ons sliter ikke så mye på håret :) 

Anonymkode: bf4d2...5ab

Skrevet

Clips sliter ihvertfall ekstremt mye. Når jeg slutta med det tok det 2 år før håret begynte å vokse i lengden igjen.

Alle extensions sliter jo uansett, men clips sliter noe vanvittig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, lotte00 skrev:

Jeg fikk ødelagt håret helt enormt av både hår som ble sveiset på, og med hår som ble teipet på. Endte faktisk opp med en stor skallet flekk i bakhodet, og fikk tynt og pistrete hår. I dag bruker jeg innimellom Clip -on hår, og det fungerer veldig fint for meg.

Hei har du tips til hvordan sette clip ons på seg selv? Til og med videoene på YouTube greier jeg ikke herme skjønner ikke hvordan dere får det til :o 

Anonymkode: 13377...d5d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noen gode erfaringer med hair extension? 

Gjest Trolletrine
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei har du tips til hvordan sette clip ons på seg selv? Til og med videoene på YouTube greier jeg ikke herme skjønner ikke hvordan dere får det til :o 

Anonymkode: 13377...d5d

Først deler jeg opp håret mitt i seksjoner. Så tuperer jeg og tar litt hårspray på de områdene hvor jeg tenker at det falske håret skal festes. Grer litt over, så det ser greit ut. Fester det falske håret på undersiden av mitt eget hår, så det ikke ser falskt ut. Håper jeg😬 Fester spennene ved å bare sette de godt ned i det tuperte området, og klikker det på plass. Løfter ned mitt eget hår over. 

Jeg bruker det ikke så ofte, og bruker det kun for å få fylde på håret.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tynt, nordisk hår, og jeg har brukt clip-on extensions i kanskje 6 år. Frisøren min sier hun ikke ser slitasje etter bruken, og jeg bruker det nesten daglig. Men jeg verken tuperer eller bruker hårspray for å få det til å sitte. Jeg bare drar festet litt opp og ned mot hodebunnen og da sitter det. Tupering med bruk av hårspray vil skade håret enda mer, fordi du kan få store floker.

Anonymkode: a682c...908

• Liker 1
Skrevet
På 27.5.2017 den 10.25, AnonymBruker skrev:

Ingen som har noen gode erfaringer med hair extension? 

Jo!

hatt det i flere år.

nail hair fra Rapunzel

Det sliter ikke like mye som folk skal ha det til. (Men selvsagt, dette er jo forskjell fra person til person)

Håret ditt vil føles veldig tynt når du tar det ut, men det er jo pga du har hatt i så mye ekstra. 

De festene du mister er gjerne hår som faller av naturlig uansett.

du merker godt hvis du er uheldig å rive ut ett. 

Jeg bruker ikke så mange pakker i håret for da føler jeg det ser mer naturlig ut, og det sliter enda mindre. (Færre fester)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...