Gå til innhold

Bryllup nyttårsaften??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig skulle vi gifte oss til høsten 2005. Vi hadde planlagt dato, men så fikk vi innbydelse til et slektstreff, dermed kræsja disse. Fant ut at nyttårsaften faktisk blir på en lørdag neste år :roll: Men kan man gifte seg da?? Tenkte at det vil være genialt jeg.. dersom det er mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan du ja. :D Det skal nemlig jeg i dag... Ring kirken og reserver tid for vielse så snart som mulig, få tak i lokale, fotograf og slikt snart, så du har peilet det inn i god tid. Maten bestilte vi ikke før for et par måneder siden. Kjolen bestemte jeg i sommer. Så du har god tid til å få til dette om dere går for det.

Og så moro det blir når det blir midnatt og man går inn i det nye året som rette ektefolk. Gleder meg masse jeg nå.

Og så vet du at bryllupsdatoen aldri blir glemt av hverken deg eller mannen da... :sjarmor:

Om dere går for nyttårsaften så får dere ha masse lykke til med planleggingen. :-)

Skrevet

så romantisk å gifte seg på selve nyttårs aften. Dere må ha lykke til. :blomst_opp:

Skrevet

Høres veldig romantisk ut - og det er jo ingeting i veien for å gifte seg akkurat i dag! :)

Det er jo bare å planlegge litt det, og sende ut invitasjoner i god tid, så tror jeg ingen ar problemer med å feire dere på en slik dag!!!

Lykke til!

Og du Tabby - ha en strålende herlig dag! :wink:

Skrevet

Kjenner to par som gifter seg i dag. Synes nyttårsaften er en fin og spesiell dag og gifte seg på :-)

Skrevet

Pappa er fotograf for et par i Oslo. :sjarmor:

Skrevet

Nyttårsfeiringen i år var feiring av gullbryllupsdag for besteforeldrene mine. :) De giftet seg på nyttårsaften for 50 år siden. Veldig koselig!

Men jeg ville sendt ut invitasjonene tidlig, så folk ikke lover seg bort til den dagen. :)

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Svigers giftet seg på nyttårsaften for ca 27 år siden, og er fremdeles sammen! Romantisk!

Gjest Anonymous
Skrevet

HAdde blitt kjempeglad for en invitaasjon til nyttårsbryllup, har væørt på så mange kjedelige nyttårsfester de siste årene at det hadde vært stas med noe annet et år

Skrevet

Takk for svar :ler: Da blir det vel bryllup nyttårsaften 2005 da.. Lurer nå mest på hvor jeg skal begynne.. må vel sende ut invitasjoner allerede mot høsten da.. ohh.. dette blir spennende... :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...