AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg er lesbisk. Jeg har profil på flere nettsider for skeive mennesker, fordi jeg vil møte andre kvinner som liker kvinner. Problemet mitt er at jeg blir kontaktet av menn. Heterofile menn. Hva i helvete gjør de der til å begynne med? Og jeg har ikke skrevet noen steder at jeg er bifil, jeg har spesifisert at jeg bare er interessert i kvinner. Først ignorerer jeg, men noen fortsetter "mase". Skal jeg si noe til dem? Skal jeg skrive noe på profilen min for at de skal holde seg vekke? Eller skal jeg blokker blokker blokker? Hvis jeg var interessert i menn, så hadde jeg nok ikke søkt etter kvinner på en homofil nettside. Anonymkode: 975e3...7a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Del Skrevet 25. mai 2017 trodde ikke at det var lov å være det Anonymkode: 5e3e6...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 25. mai 2017 #3 Del Skrevet 25. mai 2017 Så lenge det kommer tydelig frem av profilen din at de ikke er av interesse så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å bare blokkere. De finner alle svarene de trenger der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Del Skrevet 25. mai 2017 Skriv at du søker kontakt med jenter og de som ikke er lesbiske jenter selv får lete videre/scrolle videre. Og når noen menn skriver til deg bare svar at ehm trodde jeg gjorde det ganske tydelig at jeg IKKE var interessert i menn eller kontakt med menn, også bare ignorer de etter det. Anonymkode: 94cb7...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjaselina Skrevet 25. mai 2017 #5 Del Skrevet 25. mai 2017 Dei reknar vel med at dersom du berre er saman med den rette mannen (les: dei sjølv) vert du "omvendt" og kan slutte med å vere lesbisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 25. mai 2017 #6 Del Skrevet 25. mai 2017 Jeg ville blokkert og rapportert dem. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Del Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, venus24 skrev: Jeg ville blokkert og rapportert dem. Samme her. Og man kan jo virkelig undre seg over menn som tar kontakt med lesbiske kvinner på en nettside for homofile. Virker ikke særlig oppegående akkurat. Anonymkode: 87497...90f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Del Skrevet 25. mai 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lesbisk. Jeg har profil på flere nettsider for skeive mennesker, fordi jeg vil møte andre kvinner som liker kvinner. Problemet mitt er at jeg blir kontaktet av menn. Heterofile menn. Hva i helvete gjør de der til å begynne med? Og jeg har ikke skrevet noen steder at jeg er bifil, jeg har spesifisert at jeg bare er interessert i kvinner. Først ignorerer jeg, men noen fortsetter "mase". Skal jeg si noe til dem? Skal jeg skrive noe på profilen min for at de skal holde seg vekke? Eller skal jeg blokker blokker blokker? Hvis jeg var interessert i menn, så hadde jeg nok ikke søkt etter kvinner på en homofil nettside. Anonymkode: 975e3...7a8 Skriv det først litt diskret om personen. Hvis det ikke hjelper ville jeg definitivt sagt i fra til administrator og blokkert det. Håper det hjelper - og lykke til. Anonymkode: 4101e...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Del Skrevet 29. mai 2017 På Gaysir.no så kan du jo justere i innstillingene slik at menn ikke kan ta kontakt med deg. Anonymkode: 21dad...d36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Del Skrevet 29. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Gaysir.no så kan du jo justere i innstillingene slik at menn ikke kan ta kontakt med deg. Anonymkode: 21dad...d36 Jeg skulle akkurat til å skrive det samme. Anonymkode: 393e0...1b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Del Skrevet 29. mai 2017 På 26.5.2017 den 0.30, AnonymBruker skrev: Samme her. Og man kan jo virkelig undre seg over menn som tar kontakt med lesbiske kvinner på en nettside for homofile. Virker ikke særlig oppegående akkurat. Anonymkode: 87497...90f Akkurat men typisk mannfolk. Eksen min mente han kunne få enhver lesbisk kvinne omvendt fordi han var så fantastisk, han klarte nesten å omvende meg, til å bli lesbisk. Fytti grisen slike menn er bare så ekle. Anonymkode: 9b92b...dc8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Red Queen Skrevet 30. mai 2017 #12 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg har profiler på et par 'raffinerte websites', og har lært to ting om akkurat det du skriver: 1. Vær høflig og tydelig i profilteksten din (og gjerne høyt oppe dersom problemet vedvarer). F.eks "PS: Jeg ønsker å komme i kontakt med jenter. Meldinger fra menn besvares ikke". 2. Instinktivt så vil jeg gjerne være høflig og svare alle (ink. avvisning), men det er egentlig ikke så lurt. Sender man enn avvisende melding så kommer det nesten alltid et svar, og før du vet ord av det så ender du opp med å bruke masse tid på mennesker og samtaler som ikke er hverken interessante eller relevante. Derfor tror jeg det er bedre å være åpen og tydelig allerede i profilteksten din, for da har du alt på det rene og forhindrer forhåpentligvis å kaste bort mye unødvendig tid. PS: Gidder de ikke lese/respektere profilteksten din så er de nok uansett ikke worth your time. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #13 Del Skrevet 20. februar 2018 På 26.5.2017 den 0.00, AnonymBruker skrev: Jeg er lesbisk. Jeg har profil på flere nettsider for skeive mennesker, fordi jeg vil møte andre kvinner som liker kvinner. Problemet mitt er at jeg blir kontaktet av menn. Heterofile menn. Hva i helvete gjør de der til å begynne med? Og jeg har ikke skrevet noen steder at jeg er bifil, jeg har spesifisert at jeg bare er interessert i kvinner. Først ignorerer jeg, men noen fortsetter "mase". Skal jeg si noe til dem? Skal jeg skrive noe på profilen min for at de skal holde seg vekke? Eller skal jeg blokker blokker blokker? Hvis jeg var interessert i menn, så hadde jeg nok ikke søkt etter kvinner på en homofil nettside. Anonymkode: 975e3...7a8 Ikke gidd å svar dem da vel? Anonymkode: 5b629...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2018 #14 Del Skrevet 21. februar 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Ikke gidd å svar dem da vel? Anonymkode: 5b629...5e5 Selvfølgelig svarer man dem ikke, men det er jo skikkelig dritt å konstant få meldinger da, fordi man mest sannsynlig vil ha pikk, selv om man er lesbisk, må du skjønne. AB: på gaysir kan du filtrere slik at du blokkerer menn, og evt alle utenfor det du søker etter, fra å kontakte deg. Anonymkode: 393e0...1b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå