Gå til innhold

Kan noen anbefale sko til styrketrening

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Trenger nye sko til styrketrening, dvs tung styrketrening. Har i dag noen Otomix sko som synger på siste verset... har vært veldig fornøyd med de, og vurderer å bestille ett nytt par. Men tar i mot tips om andre gode sko for markløft og bøy!

Anonymkode: 96888...697

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke nye otomix? :) Har både Innov8 (ikke de med tær) ,Reebok Nano og Nike Metcon. Nye Nano er ganske avstivet i hælen. Det jeg liker med alle ovennevnte er at de har liten drop. Skal jeg ha rein bøy-økt eller rein markløft løfter jeg like gjerne i Converse, men jeg gidder ikke å drasse med tre par sko i treningsbagen.

Anonymkode: 7f53c...b8b

Gjest Froning
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 

Trenger nye sko til styrketrening, dvs tung styrketrening. Har i dag noen Otomix sko som synger på siste verset... har vært veldig fornøyd med de, og vurderer å bestille ett nytt par. Men tar i mot tips om andre gode sko for markløft og bøy!

Anonymkode: 96888...697

Er du veldig mobil ville jeg gått for en eller annen Rebook nano.

Hvis ikke ville jeg gått for sko med hard løftet opp hæl og heller markløftet i sokkene. "Buttwinken" forsvinner helt i bunn når jeg bøyer med hæl og tyngdepunktet blir ekstremt stabilt. (Og jeg er veldig fleksibel i anklene og hofta)  Veldig undervurdert blant mange uansett om de er myke nok til å bøye med flate sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...