Gå til innhold

Noen som skal se Wonderwoman?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes mest det virker som om Hollywood nå har gitt etter for feministene og i et desperat forsøk på å selge kinobilletter har laget "Wonderwoman" (etterligningen etter Superman fungerte vel heller dårlig, så nå har de funnet på en ny, dårlig, figur).

Noen som faktisk skal kaste bort penger på å se denne?

Anonymkode: dde0f...308

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal se denne filmen. Har gledet meg til at den skulle komme ut :nordvesta:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, jeg er ikke helt overbevist ennå. Hvis det viser seg at den er bra så.

Anonymkode: d4357...30e

Skrevet

Tror ikke at det er feministene det står på, men heller en ny gruppe mennesker de vil selge til. Dessuten er superhelt filmer "inn" for tiden, og DC vil smi mens jernet er varmt. Derfor vi får Justice League, The Flash, Wonder Woman, Aquaman osv

AnonymBruker
Skrevet

Synes den ser spennende ut, så kan tenke meg og se den etter hvert. 

" så nå har de funnet på en ny, dårlig, figur". Ny er den vel ikke akkurat. 

Anonymkode: c8b28...309

• Liker 1
Skrevet

Jaaaaaa, gleder meg! Vel, ny og ny:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

Jeg synes mest det virker som om Hollywood nå har gitt etter for feministene og i et desperat forsøk på å selge kinobilletter har laget "Wonderwoman" (etterligningen etter Superman fungerte vel heller dårlig, så nå har de funnet på en ny, dårlig, figur).

Som nevnt over er jo WW like gammel som JL, eller Lovens Voktere som det het i Norge på 80-tallet.

Etter min mening håper jeg på det beste, da jeg godt kan tenke meg at DC lykkes med å etablere serien. Personlig liker jeg også Zack Snyders visjon om å gjøre DC mørkere enn Marvel's filmer, for meg blir det alt for mye one-linere i disse filmene, selv om GoG har noen vanvittig gode.

Når det gjelder WW som stand-alone håper jeg at den har lånt ifra Warners animerte origin-serie, og at iallefall Ares er erkefienden.

Det sagt, er enig med en del av fansen om at Gadot kunne tatt seg bryet med å trent seg opp litt, hun spiller tross alt en kvinne som har trent hver dag hele livet. Har sett noen klipp hvor han framstår som slank, men utrent. 

Anonymkode: 06351...c2f

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hollywood klarer tydeligvis ikke å finne på noe splitter nytt og originalt. Så de drar frem alt mulig søppel, med en litt ny vri. 

For eksempel en kvinne, homofil lesbisk, transperson, funksjonshemmet og så videre...     

Anonymkode: cb6ce...8e2

Gjest Solomon Grundy
Skrevet

Ser den på DVD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...