Gå til innhold

Telefonen min caster av seg selv??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en Samsung Galaxy S5, som til stadighet caster NRK TV til naboens Chromecast!?

Jeg har ikke NRK-app, jeg har ikke installert noe som jeg kan forestille meg caster, jeg har en chromecast i huset selv, men finner bare ikke ut hvorfor den begynner til stadighet å caste til naboen uten at jeg har bedt den om å gjøre det?

Anonymkode: b57f5...3fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er caster for noe?

Anonymkode: 04492...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han får inn cast fra nrk-appen, og du ikke har noe nrk-app, så kan det jo umulig være din telefon? Sikkert noe nabo som har vært gjest der før og har tilgang til å caste som gjest tenker jeg? Han får ta en fabrikk-reset (holde inn knappen til skjermen blir svart) og se om det blir bedre da.

Anonymkode: db0f9...665

AnonymBruker
Skrevet

Det står på varslinger når jeg trekker ned at den caster til "navn på chromecast".

Jeg stopper den, også begynner den igjen neste dag når jeg kommer hjem fra jobb en gang. 

Skrevet

Du bruker ikke samme nettverk som naboen? Dersom det er flere som bruker samme nettverk og har koblet Chromecastene sine på nettverket, får du opp at det castes.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noe lignende skjer med meg. Når kona caster fra sin mobil kommer det opp at det caster fra min mobil også. Dette gjelder spesielt nrk-appen. Jeg kan ofte overstyre konas sending fra min mobil.

Anonymkode: c9b39...895

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Ardwinna skrev:

Du bruker ikke samme nettverk som naboen? Dersom det er flere som bruker samme nettverk og har koblet Chromecastene sine på nettverket, får du opp at det castes.

Jo, vi har samme nettverk. Men jeg har også egen chromecast, aldri fått opp noe varsel når den er i bruk. Men har bare castet fra PC. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, vi har samme nettverk. Men jeg har også egen chromecast, aldri fått opp noe varsel når den er i bruk. Men har bare castet fra PC. 

Da er det derfor. Spør naboen om han får opp varsel om at du caster, så skal du se at han får det ;) 
Du kan faktisk overstyre og slå av eller mute lyden til naboen når han caster! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...