Gå til innhold

Creative MuVo V200-spiller-hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nå fått først over 113 sanger til min spiller, og har 232.3 MB ledig plass. Men når jeg nå prøver å laste inn sanger på spilleren, får jeg opp "An error has occurred"... Hva skjer? Noen som kan hjelp?

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Min søster kjøpte den spilleren og fikk ikke greia til å fungere i det hele tatt. Får du spilt de sangene du allerede har lagt inn?

Vi endte opp med å levere dingsen tilbake igjen etter å ha sjekket internett, for hun var overhodet ikke alene om å ha problemer med spilleren.

Skrevet

Hei!

Joda, jeg fikk den til å virke, var kjempe lett å bruke. Jeg hadde en annen som jeg fikk til jul, et svensk merke, som ikke funka. Fikk råd av en fyr med peiling, og anbefalte denne spilleren. Det har vært generelt sett vært mye feil med mp3-spillere, så det er mange forhandlere som faktisk kvier seg for å selge dem (i følge han). Men min funka topp den, skjønner bare ikke hvorfor noen av sangene ikke vil lastes inn på spilleren. Går opp til sånn 68 % også får jeg at en feil har oppstått..Hmm... Skal spørre denne fyren som veit tror jeg..

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Det kan jo hende at noen av MP3 filene inneholder småfeil som spilleren ikke takler. Slike spillere kan nok være mer følsomt på sånt enn Winamp på pcen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...