AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Tråden for gode opplevelser med kuk 😎 Anonymkode: 303c4...aeb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 God opplevelse med kuk Anonymkode: 65fd1...727
Gjest Overrasket Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Den ble smørt, god og klar. Greit å ha på litt fuktighet og deilig krem først. Så førtes den inn. Det var nok mørkt og vått. Først forsiktig. Litt testende. Men snart dypere inn. Inn og ut, raske, bestemte bevegelser. Prøver å nå overalt, for å finne ut hvor den tar best. Vil liksom ikke stoppe, det føles så godt. Den presser mot hver krik og krok, og jeg kjenner det! Tenk at jeg kan gjøre dette hver morgen og hver kveld! Aaaaaaahhhhh ... Å JA! Du og du ... den tannbørsten min.
SlemUlv Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 har gode opplevelser med pikk, hver gang jeg er hos Kjære.
FluffyJuggernaut Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Har mange gode opplevelser, men ingen jeg har tenkt å dele her inne
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 8 minutter siden, Overrasket skrev: Den ble smørt, god og klar. Greit å ha på litt fuktighet og deilig krem først. Så førtes den inn. Det var nok mørkt og vått. Først forsiktig. Litt testende. Men snart dypere inn. Inn og ut, raske, bestemte bevegelser. Prøver å nå overalt, for å finne ut hvor den tar best. Vil liksom ikke stoppe, det føles så godt. Den presser mot hver krik og krok, og jeg kjenner det! Tenk at jeg kan gjøre dette hver morgen og hver kveld! Aaaaaaahhhhh ... Å JA! Du og du ... den tannbørsten min. Du er alltid rivende festlig. Selv i en runketråd skal du fjase. Anonymkode: 277c1...e8c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Jeg vet ikke, jeg synes mest den henger og dingler. Anonymkode: 901de...033 1
Gjest lipgloss Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 hmm hvordan kan en ting som jeg hater så mye gi meg så mye nytelse og glede er meg en gåte. Synet av den dingsen med pose under gjør meg direkte kvalm,syns den er pen i ergert tilstand på andre menn,men på meg selv er synet så deprimerende at jeg ofte begynner å gråte
Gjest Overrasket Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er alltid rivende festlig. Selv i en runketråd skal du fjase. Anonymkode: 277c1...e8c Ikke så bitter nå da. Livet er for kort vet du.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Runketroll alarm! Please ikke bidra til disse runketrådene som kommer i fleng her for tiden!.... Anonymkode: eee92...4ac 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå