AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Jeg og kjæresten har vært sammen i 3 år nå. Sexlivet er bra og jeg har turt å gjøre mye med han, som jeg aldri har gjort før. Blant annet klart å få min første orgasme MED noen og skaffet meg en vibrator og leketøy til oss begge. Har blitt litt mer frigjort i senga. Problemet er at han er litt ego i senga. Jeg klarer ikke få orgasme ved bare sex, jeg må bruke vibrator/fingres, og jeg kan godt ta ansvar for det selv! Men hyggelig om han er tilstede noen ganger.. Mitt fokus er alltid at han skal få orgasme, og når han er ferdig, løper han i dusjen eller spør om massasje/kos. Noen ganger er jeg fortsatt kåt, og vil ha orgasme jeg og, men jeg klarer ikke når han ikke vil engasjere seg ett par minutter for min skyld. Er det så mye å be om? Noen ganger er jeg direkte, og da sier han liksom "du trenger vel ikke få orgasme hveeer gang?"🙄 Hva da, skal jeg liksom bruke vibratoren hver gang han går i dusjen? Da hadde vi ikke trengt å hatt sex til å begynne med.. Også vil han alltid ha kos, massasje, strykes og kiles på ryggen, men han er ikke så flink til å gjøre det tilbake. Jeg gidder nesten aldri spørre heller, for vil ikke han skal gjøre ting han ikke vil.. Men jeg gjør alt for han fordi jeg elsker han, ikke fordi det er gøy! Hva kan jeg gjøre med dette? Har prøvd å snakke med han mange ganger, men det skjer ikke noe.. Anonymkode: 6c7fe...99c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Det sier noe om personligheten hans. Han er en badboy, sant? Du får ikke gjort så mye med det, det er sånn han er. Godta det eller move on. Anonymkode: 105f5...3cb
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det sier noe om personligheten hans. Han er en badboy, sant? Du får ikke gjort så mye med det, det er sånn han er. Godta det eller move on. Anonymkode: 105f5...3cb Nei, egentlig ikke😂 Han er ellers veldig ordentlig, omtenksom og følsom, og flink til å varte meg opp og passe på at jeg har det bra. Men i senga er han ikke helt sånn.. Der handler det mest om han.. TS Anonymkode: 6c7fe...99c
Drakan Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 (endret) ... si klart i fra. ._. Om det ikke går for deg og han vet det, burde han lære seg hvordan han kan gjøre sex bedre for din del. Sex handler om at begge skal ha det bra, ellers er han en egosentrisk ******* ******* og burde bli kastet ut av sengen og aldri igjen få røre deg. Endret 25. mai 2017 av Drakan måte si litt mer
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Da hadde jeg avbrutt sexen/blow joben rett før han får orgasme helt til han skjønner at det faktisk ikke er kult å være den som blir snytt hele tiden. Usympatisk fyr. Anonymkode: abc23...034 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat som noen damer er ego, alternativt late, i senga og andre steder man har sex. Jeg har iallefall koset, slikket, fingret mye mer enn noen av mine kvinnelige partnere har gjort. Det virker som om mange damer tenker at å få lov å knulle dem er mer enn nok for min del. Det er det dessverre ikke, særlig ikke å knulle damer som ikke kommer, enten man knuller slikker eller fingrer til den store gullmedaljen. Det kan jo og være at han blir flau over å komme, når du ikke gjør det, og derfor foretrekker å "gjemme" seg i dusjen. For min del føles det ikke spesislt bra å komme, når dama ikke kommer. Bare pinlig og en nedtur,,,,,, Anonymkode: 931aa...026 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Akkurat som noen damer er ego, alternativt late, i senga og andre steder man har sex. Jeg har iallefall koset, slikket, fingret mye mer enn noen av mine kvinnelige partnere har gjort. Det virker som om mange damer tenker at å få lov å knulle dem er mer enn nok for min del. Det er det dessverre ikke, særlig ikke å knulle damer som ikke kommer, enten man knuller slikker eller fingrer til den store gullmedaljen. Det kan jo og være at han blir flau over å komme, når du ikke gjør det, og derfor foretrekker å "gjemme" seg i dusjen. For min del føles det ikke spesislt bra å komme, når dama ikke kommer. Bare pinlig og en nedtur,,,,,, Anonymkode: 931aa...026 Han har ikke noe problem med å komme foran meg. Men det er liksom meg som må gjemme meg og gjøre meg ferdig, mens han dusjer.. Hadde vært hyggelig om han kunne ligget i noen minutter til jeg var ferdig også, og at jeg ikke måtte mase om det, for det ødelegger litt.. Anonymkode: 6c7fe...99c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært hyggelig om han kunne ligget i noen minutter til jeg var ferdig også, og at jeg ikke måtte mase om det, for det ødelegger litt.. Han burde jo være til stede når du kommer. F.eks kan du da lene deg inntil ham eller trykke ham til deg i orgasmeøyeblikket. Sex er jo noe dere skal gjøre sammen, og da bør det jo være selvsagt at han er til stede når du kommer. Synes han høres forferdelig egosentrert. Å bare gå på badet når han er ferdig er jo direkte turnoff. Å dele orgasmen med kjæresten er jo liksom en god del av poenget her. Hallo. Anonymkode: 0e515...75f 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han burde jo være til stede når du kommer. F.eks kan du da lene deg inntil ham eller trykke ham til deg i orgasmeøyeblikket. Sex er jo noe dere skal gjøre sammen, og da bør det jo være selvsagt at han er til stede når du kommer. Synes han høres forferdelig egosentrert. Å bare gå på badet når han er ferdig er jo direkte turnoff. Å dele orgasmen med kjæresten er jo liksom en god del av poenget her. Hallo. Anonymkode: 0e515...75f Nettopp!👍 Anonymkode: 6c7fe...99c 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 Så dere har sex for hans skyld? Mååå du alltid få orgasme?! Ja mååå han alltid få da? Hvis han forsatt er kåt så er det enklere for han å engasjere seg på deg. Typen min prøver alltid at jeg skal få komme, men hvis han kommer først så er det mer for han føler han burde, enn fordi han er engasjert. Så jeg stopper ofte før han kommer og spør om han vil fingre meg, eller så gjør han det av seg selv. Altså, jeg stopper ikke rett før han kommer liksom, men litt i forveien slik at han har lyst å ta på meg også. Og noen ganger før har han også vært sånn at han har tatt lite på meg, da har jeg bare tatt lite på han også til han plutselig tar initiativ selv og ser at det funker. Hvis han spør hvorfor, så kan du bare spør tilbake, hvorfor gjør ikke du det da? Å gi å ta fungerer ofte slik at den som gir mest får sterkere følelser også. Altså, du får mer lyst på han jo mer du gjør for han. Vi tenker ofte at det er omvendt, at den andre skal føle seg så begjæret og føle det samme tilbake, men det er motsatt. Så når han begynner å gi deg, så kommer du til å skjønne hva jeg mener. Du føler ikke nødvendigvis mer for han (kanskje litt først) men faktisk er det å gi som bygger følelser. Så han vil bygge sterkere følelser for deg innenfor sexlivet jo mer han gir. Anonymkode: bdd62...cfb
vscare Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 Altså, det første jeg reagerer veldig på er at han ikke skjønner hvorfor du skal få orgasme hver gang. Hva i all verden slags holdning er det? Jeg hadde på en måte forstått det litt hvis dere var 15 år gamle begge to ettersom gutter på den alderen sjeldent er særlig opplyste om kvinnelig seksualitet, men det virker ikke som dere er SÅ unge akkurat. Det er da vel like rett og rimelig av deg å ønske en orgasme, som det for ham? Én ting er at han ikke bidrar med noe for å få deg til å komme, men at han ikke engang gidder å være tilstede mens du tar saken i egne hender synes jeg er rimelig sløvt av ham, for ikke å snakke om dårlig gjort. Tror jeg hadde blitt rimelig lei meg om jeg hadde vært i et forhold og typen min holdt på sånn. Det tar jo bort mye av nærheten som sex bidrar med i et forhold. Om du allerede har prøvd å snakke med ham om det og ingenting skjer, så må du rett og slett prøve og være mer direkte med ham. Funker ikke det heller så tar du og stopper samleiet rett før han kommer neste gang dere har sex, så spør du, "Er det sååå viktig at du får orgasme hver gang da?", for så å dra fram vibratoren, få deg selv til å komme, og deretter stikke ut på badetKanskje han tar poenget da! 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Fiks din orgasme først. Og spør om han virkelig mener at det er riktig at din orgasme er uviktig, mens hans er viktig. Trenger ikke han komme hver gang heller da? Da får dere komme annenhver gang? Anonymkode: e060c...92b 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #13 Skrevet 25. mai 2017 La han få smake samme mynt. Avslutt samleiet når han er på høydepunktet før han kommer, gå i dusjen med vibratoren og si til han at "du trenger vel ikke orgasme hveeeer gang"!!!! Gjør dette ofte så innser han nok fort hvor ego og kvalm holdning han har, og hvor bortkasta sexen føles for deg når han får føle på det samme. Anonymkode: c59e6...e69 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #14 Skrevet 25. mai 2017 Som de andre her sier: Runk/pul ham til han nærmer seg orgasme, og avslutt. Egoistiske guttepjokker lærer mer av handlinger enn av ord. Men hvorvidt det er verdt å bruke energi på en som er så lite empatisk seksuelt er kanskje noe du bør avklare med deg selv uansett. Jeg hadde klikka. Anonymkode: 39c2b...fda 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå