AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Greia er; for en stund siden, mens jeg og kjæresten hadde sex, kom det noe hvitt der nede. Har skjedd ett par ganger. Da virker det som han mister litt lysten, og han tror automatisk at det kommer fra meg hver gang. Vi er begge velsig renslig og er "normale der nede" og jeg har bare tenkt at det er naturlig med kjønnsvæsker, og i tillegg blir jeg ofte veldig våt, så jeg tenker ikke så mye på det. Men for noen dager siden ga jeg han en blowjob, og da kom det noe hvitt. Så det kommer visst fra han. Når han oppdaget det, virket han stressa og mistet lysten, akkurat som at han ble flau og ikke forstår hva det er. Hva er egentlig det hvite som kommer fra mannen? Og hvorfor tror dere han blir så flau over det? Det er vel normalt? Anonymkode: 5dc18...c3c
stan Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Det er jo ganske vanlig at det kommer noe hvitt når menn har sex. Helt normalt, men jeg ville ha satset på en kar som er klar over det 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, stan skrev: Det er jo ganske vanlig at det kommer noe hvitt når menn har sex. Helt normalt, men jeg ville ha satset på en kar som er klar over det Vi har vært sammen i 3 år, og han blir like utilpass hver gang.. Da stopper han liksom helt opp. Og jeg har også trodd at det kom fra meg hver gang, så jeg har begynt å lure på hva det er. Helt til jeg oppdaget det nå før vi hadde rukket å ha sex i det hele tatt.. TS Anonymkode: 5dc18...c3c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Hvor gamle er dere??? Anonymkode: 410c0...725 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, Drakan skrev: Google sæd... dere vil begge lære noe nytt. Ja, var det jeg tenkte.. Det kan vel komme litt mens man har sex, selv om man ikke har fått orgasme enda? Anonymkode: 5dc18...c3c
stan Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Tja, til oss er det motsatt. Dama er skeptisk til at jeg kommer for mye i kontakt med egen sæd. Veldig skeptisk til at jeg slikker henne etter å ha kommet inni henne. Tåler da såpass. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere??? Anonymkode: 410c0...725 Mer enn gamle nok😂 Anonymkode: 5dc18...c3c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, stan skrev: Tja, til oss er det motsatt. Dama er skeptisk til at jeg kommer for mye i kontakt med egen sæd. Veldig skeptisk til at jeg slikker henne etter å ha kommet inni henne. Tåler da såpass. Jeg heller bryr meg lite om sånt. Jeg elsker han og derfor er ingenting ekkelt eller rart. Men om jeg har sugd han, vil han ikke kysse.. Og hvis jeg er for våt, som jeg ofte blir, må hele akten pauses så jeg får gått på badet.. Det er litt ødeleggende.. Har ikke tid til å være så fin på det når man er midt oppi noe! Anonymkode: 5dc18...c3c
Drakan Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 Jeg anbefaler også å google kondomer, og graviditet om dette er en seriøs tråd.... selv på barneskolen skal man lære dette, så om ts er seriøs kan du kun være fra en muslimsk skole eller noe slikt, eventuelt en hyperkristen idiot bygd. ._. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Kvinners smøring kan også være litt hvitt, helt normalt. Anonymkode: 82f51...422
stan Skrevet 25. mai 2017 #13 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg heller bryr meg lite om sånt. Jeg elsker han og derfor er ingenting ekkelt eller rart. Men om jeg har sugd han, vil han ikke kysse.. Og hvis jeg er for våt, som jeg ofte blir, må hele akten pauses så jeg får gått på badet.. Det er litt ødeleggende.. Har ikke tid til å være så fin på det når man er midt oppi noe! Anonymkode: 5dc18...c3c Virker litt stusselig. Dama fikk mensen mens jeg slikket henne. Jeg sa ingenting. Hun merket heller ikke noe før etterpå. Slikt må man jo regne med 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #14 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, Drakan skrev: Jeg anbefaler også å google kondomer, og graviditet om dette er en seriøs tråd.... selv på barneskolen skal man lære dette, så om ts er seriøs kan du kun være fra en muslimsk skole eller noe slikt, eventuelt en hyperkristen idiot bygd. ._. Vi er 30😂 Men han har kun hatt èn partner før meg, så alt som er litt annerledes, er nytt og uvant for han. Og jeg derimot har aldri brydd meg stort eller tenkt noe over kjønnsvæsker ol. Derfor måtte jeg bare spørre nå, hehe.. Anonymkode: 5dc18...c3c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #15 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, stan skrev: Virker litt stusselig. Dama fikk mensen mens jeg slikket henne. Jeg sa ingenting. Hun merket heller ikke noe før etterpå. Slikt må man jo regne med Her om dagen ville han absolutt ha sex selv om jeg hadde mensen. Samme for meg, er bare å gå i dusjen etterpå. Men følte jeg måtte forberede han, om det skulle kommet noen dråper på håndkleet, siden han er så redd. Men DET gikk fint! Men alt annet som er normalt, er rart🙄 Skjønner ikke helt greia med det.. Anonymkode: 5dc18...c3c 1
Drakan Skrevet 25. mai 2017 #16 Skrevet 25. mai 2017 Heter "sæd", kjønnsvæske er bare et forsøk på distansering av noe fullstendig naturlig... så antar du/dere er religiøs og redd for å vite om kroppens naturlige funksjoner 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #17 Skrevet 25. mai 2017 Når jeg kommer så kommer det masse hvit væske fra vagina.... Ikke noe jeg er redd for akkurat. Det er kjærkomment Hvitt er tullete og frykte uansett da... Anonymkode: fa988...5c0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #18 Skrevet 25. mai 2017 Herregud slutt med disse trolle trådene dere ødelegger et ellers godt forum!!!! Alle vet alt både pre-cum, sæd og utflod er hvitt. Fittesaft som er gjennomsiktig blir også hvitt i kontakt med luft. Anonymkode: 99c58...de8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #19 Skrevet 25. mai 2017 Mycoplasma genitalia er også hvitt. Sånn til info, kan være det også Anonymkode: 19235...699
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #20 Skrevet 26. mai 2017 Hos meg er precum helt fargeløs og ekstremt glatt,som glidemiddel. Helt annen konsistens og smak enn det som kommer under utløsning. Den kan kanskje bli hvit hvis det blander seg inn luft når du suger? Anonymkode: e9c20...071
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå