Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huffa meg 

Skal prøve å gjør saken så kort som mulig.

Da jeg og kona giftet oss fikk vi en bibel hvor presten hadde skrevet men sjønnskrift,et vers av et eller annet :)

Denne bibelen har ligget i nattbordskuffen sammen med masse annet rusk og rask.

Når jeg onanerer så har jeg en fille som jeg spruter i,når filla er så stiv at den står av seg selv hiver jeg den og finner en ny.

Problemet mitt er at jeg i dag fant ut at bibelen har kommet i kontakt med den sædfylte filla og de fine arkene i bibelen har sugd til seg sæd på det ene hjørnet 😳😳😳

Må si jeg fikk litt sjokk når jeg oppdaga dette,jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den,klarer liksom ikke hive en bibel,men tanken på at bibelen er full av sæd er også veldig spesiel.

please what to do

Anonymkode: d1b8e...e20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Be om tilgivelse! Litt sæd er for svarteste faen i helvetes horejævel ikke FARLIG!!

Anonymkode: 670af...a6d

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du må skrifte og  bekjenne dine synder for en prest.

:ironi:

Skrevet

Du har sølt sæd på en bok.....Det grå nok bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går nok bra :)

Nei, det går ikke bra. HVA TENKTE DU PÅ, BOI?

Anonymkode: 56f64...ca4

Skrevet

Er en del sæd i Bibelen allerede. Ordet nevnes 10 ganger.

• Liker 1
Skrevet

La oss ta ett minutt stillhet for de millionene av potensielle liv som endte opp i en bibelbok med skjønnskrift 🕯

• Liker 3
Skrevet

Bibelen selv har løsningen:

Fra 3. Mosebok, kapittel 15:

16 Når en mann får sædavgang, skal han vaske hele kroppen i vann; han er uren helt til kvelden. 17 Hvert klesplagg eller skinnplagg som det kommer sæd på, skal vaskes, det er urent til kvelden.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, jeg er virkelig i tvil om hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: d1b8e...e20

Skrevet
2 minutter siden, Miss.Whitefox skrev:

La oss ta ett minutt stillhet for de millionene av potensielle liv som endte opp i en bibelbok med skjønnskrift 🕯

Fjerde Esra-bok, kap. 4:

31 Tenk på hvordan ett frø av den ondes sæd har ført til så mye gudløshet. 32 Hvor stor vil da ikke høsten bli når utallige slike frø er blitt sådd!»

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hurepoix skrev:

Bibelen selv har løsningen:

Fra 3. Mosebok, kapittel 15:

16 Når en mann får sædavgang, skal han vaske hele kroppen i vann; han er uren helt til kvelden. 17 Hvert klesplagg eller skinnplagg som det kommer sæd på, skal vaskes, det er urent til kvelden.

Bibelen løser alle dine problemer :ac:

Skrevet

Onan var ifølge Det gamle testamente i Bibelen Judas sønn og omtales i 1 Mos. 38:8-10. Ordet onani er avledet fra navnet Onan.

Da Onans eldre bror Er døde (1. Mos. 38:7: «Men Er, Judas eldste sønn, gjorde det som var ondt i Herrens øyne, og Herren lot ham dø») anmodet Juda Onan å gjøre Ers enke gravid. Onan innså at barnet ikke kom til å bli hans, derfor «lot han sæden gå til spille på jorden», men det Onan gjorde «var ondt i Herrens øyne, og han lot også ham dø».

Dette er det eneste tilfellet i Mosebøkene hvor Gud dreper et menneske uten å bruke et annet medium, som en engel eller pest.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, stan skrev:

Bibelen løser alle dine problemer :ac:

Guds egen Hakkespettbok!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen, hva skjer med meg etter døden? Kan jeg bli straffet for dette?

AnonymBruker
Skrevet

Relatert bilde

Anonymkode: 24b96...87a

• Liker 14
Skrevet

Jeg reagerer mest på at du venter til fillen er så stiv at den står av seg selv. 

• Liker 11
Skrevet

Brenn boken... den er blitt en demon :P 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Drakan skrev:

Brenn boken... den er blitt en demon :P 

TS Her, nei jeg brenner ikke boka mi

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS Her, nei jeg brenner ikke boka mi

Bibelen din er en synd, syndere er demoner og kjetteri. Brenn den og retuner den til aske og jord. :P  
Om du lar noe ond som det fortsette, så bringer du (eh.... er ikke religøs så vet ikke helt hvordan en prest ville sagt det videre). ...
Anyways, det er bare sæd... get over it.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Drakan skrev:

Bibelen din er en synd, syndere er demoner og kjetteri. Brenn den og retuner den til aske og jord. :P  
Om du lar noe ond som det fortsette, så bringer du (eh.... er ikke religøs så vet ikke helt hvordan en prest ville sagt det videre). ...
Anyways, det er bare sæd... get over it.

Ts, jeg er så redd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...