Miss Angelina Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Jeg følger med på Outback Jack, som går på TVN på torsdager kl:2030. Lurer på om det er flere som følger med på det?? Og hva syntes dere om di Fisefine bertene, dem har jo ikke noe og gjøre i Villmarken... Dem tenker ikke på annet enn, pedikyr, og atter pedikyr..... Hva skal slike jenter, gjøre i Bushen.... Det er mye rart dem lager til, men det er jo moro og se på..... Kunne du også tenlt deg og vært med på det programmet???? Det kunne jeg, eventyr er moro!!!!!
delilah_ Skrevet 31. desember 2004 #2 Skrevet 31. desember 2004 Ja! Egentlig var det helt tilfeldig at jeg så den første episoden, men det førte til at jeg har sittet pal de neste gangene. Jeg synes det er en hysterisk morsom serie, de jentene og kommentarene/oppførselen deres tar bare helt kaka. Noen ganger er det så latterlig at jeg ikke vet om jeg skal le eller gråte (på deres vegne). Absolutt morsom underholdning, om enn ganske hjernedødt
Gjest Coolaid Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Jepp, det ble bare sånn..... Men syns det er litt gøyalt, ler mest av de fisefine jentene som tripper rundt..(ikke alle da). Det var jo litt artig når de fikk litt konkuranse i sist episode......
Cr@sh Skrevet 2. januar 2005 #4 Skrevet 2. januar 2005 Jeg havnet tilfeldigvis på Outback Jack i kveld - da jeg tok en runde meg fjernkontrollen.... Lenge siden jeg har humret så godt på så kort tid... Det må jeg si... for noen berter... men de lagde jammen god underholdning!
Plonk Skrevet 6. januar 2005 #7 Skrevet 6. januar 2005 Siden flere her inne har anbefalt serien som humor, har vi sett de to siste episodene - og ledd ganske mye. Det er jo Crocodile Dundee i realityversjon, litt morsomt. De der tuttiteiene har jo lite ute i villmarken å gjøre. Men kan noen fortelle meg hvorfor i huleste de har slept med seg en gjeng med amerikanske damer? Stakkars Jack, han kunne jo fått noen av sine egne landskvinner å velge mellom. Det må vel finnes nok vakre australiere av hunkjønn til å fylle et sånt program..?
Gjest Gjesta Skrevet 6. januar 2005 #8 Skrevet 6. januar 2005 Men kan noen fortelle meg hvorfor i huleste de har slept med seg en gjeng med amerikanske damer? Kanskje det er lettere å finne skikkelige bimboer i USA?
Plonk Skrevet 6. januar 2005 #9 Skrevet 6. januar 2005 Kanskje det er lettere å finne skikkelige bimboer i USA? Ikke umulig, men de fleste australiere har faktisk aldri vært i outback'en - de ser ikke helt poenget. Så begrunnelsen kan neppe være at australske damer ville taklet alt på strak arm uten problem fordi de er vant til omgivelsene. De er kanskje mindre redd for edderkopper enn andre folk, men sånn ellers... Jeg synes i alle fall at de der amerikanske tuttene virker veldig malplassert der. Men det var vel kanskje poenget...
lizzy x Skrevet 9. januar 2005 #10 Skrevet 9. januar 2005 jepp,følger med på det---lett og morsom underholdning,kunne ikke tenkt meg å blitt m selv,nei
Gjest Seleena Skrevet 9. januar 2005 #11 Skrevet 9. januar 2005 Syntes det er litt synd at de framstiller byjenter sånn som dei gjer i den talentlause serien. Eg har sett det ein gong og blei lite imponert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå