Gå til innhold

Din nr. 1 sexopplevelse?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! hva er din beste sex opplevelse? 

Slenger med min! Har skrevet den på engelsk pga. er halvt engelsk så lettere å uttrykke seg. 

He is the best, and I think he always will be. He had everything a women would dream of. He was tall, covered in tattoos, with beard, tanned, 31 years, and he had this whole real fitness Viking look. 

It was 1 am and I just got home from a night out. I was trough my dating app that I had talked to him earlier. Hmm, my drunk little self sent him a text.

Me: Hey, up for anything tonight?

Him: No, I am just sitting here

Me: Wanna come over?

Him: Yeah, sure, send me an address

So, yeah, it was just that easy.

So my doorbell ringed and I opened the door. And there he was, the real Viking. He had this intense around him, he was so dominant, but also really kind. We sat down in the couch, and we started to talk about everything. He was so smart, he had an answer to anything. He had so much knowledge, and was like fucking Wikipedia. All I could think of was “how does he look like naked?”. But it was late, and I had to get up early in the morning after so maybe another time. So I said to him that I had to get to bed, and it would been nice if we could met another time. He got up from the couch and dragged me towards him, he pulled my hair and started to kiss my neck. My whole body was shaking, and it was like fifty fucking shades of grey! I was so shocked, and so lucky. He pulled my head back and asked my very firmly “where is the bedroom?”. I quickly walked towards my bedroom, and he pushed my right in to it. He said with a dominant voice “Lay there, touch your self, and wait till I get back”. I did as I was told, I just laid there and waiting for him to get back from the bathroom.

It had been around 5 minutes, but it felt like 15.  I was so horny, and so ready to get Jahn, the real Viking, deep inside of me. I heard the door was closing from the bathroom, and he came in, with a big and perfect penis. I was ready, ready for Jahn. He laid over me, and he looked my in the eyes, it felt like he looked deep down in my soul. He was so intense. Every movement he made was making my mind blow. He started to kiss me, first on the neck, then down with the ribs, and slowly he was getting closer and closer to my hips. He was kissing every part of my body like I was some sort of diamond. He was careful and teasing, but still had this intense and sort of intimidating thing about him. I got this respect, and I could’ve done anything for him in this moment. Every kiss he gave me was closer to my little private place between the legs. And bingo, he got there. His tongue was making a hell of a party down there. I mean, he was a 10/10 with his tongue. He was slowly circling his finger into my. It felt so fantastic. Every muscle I had in my body was shaking, and my body was screaming for more. I wanted his penis, his perfect huge penis. I don’t know if he read my mind, but I got it. He was laying on top of me and staring into my eyes with his intense look. He carefully put his penis inside of me, and I took the whole 24 cm one by one. I could feel the tension was realised, from both of us. He moved like a king, and he was so intense. He was doing it really slow, but really hard. I was ready to come, my breath was going faster, my body was shaking and I was one second away from having the best orgasm I had ever had. But he stopped right before. He told me I had to ask him first. My body was on fire! Every nerve I had in my body was on top of my skin, I was so ready. He said, get up on all four, I want to fuck you till I come.

He was behind me, and he was penetrating me slow. Every cm went in, and I was screaming. I was still so close to come. I asked nicely if I cloud come. He told me to hold back, and that we shall come together. He started moving a bit faster, and harder. He was getting close, I was struggling to hold back. He pulled my hair and I came, and he came. It was intense!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager, men jeg blir så distrahert av den dårlige engelsken at jeg gir opp å lese.

Anonymkode: d9523...2f3

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

lol

Anonymkode: d9d5a...3d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Din fantasi iallefall 😉

Anonymkode: 226d3...17f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å skrive noen erotisk novelle. Sorry.

Men, jeg kan fint svare på min beste opplevelse rundt sex: det var første gangen. Vi var på hytta til foreldrene hennes. En slik en gammel hytte uten strøm, eller en gang vann. Vann måtte vi bære inn fra bekken. Vi hadde det koselig og hyggelig hele kvelden, før vi la oss. Hun gikk opp på hemsen og la seg først og ba meg om å kle av meg og komme opp. Så sagt, så gjort. Jeg var uerfaren, det var ikke hun. Det ble likevel litt kleint de første par timene. Før vi, jeg i alle fall, lå og halvsov litt og ble vekket av at hun sa at hun kjedet seg, mens hun strøk meg over brystkassen. Hvor på det ble mer... etter hvert satt hun oppå meg, med håret, det lange håret sitt, over meg.

Jeg kan ikke si annet enn at vi hadde det fint sammen. Jeg fikk ikke sovet den natten, ikke gjorde det meg noe heller. Søvn var ikke noe jeg savnet. Det var ikke sexen i seg som var spesiell for min del, men det å være sammen med henne.

Så, det var hun som gjorde sexen spesiell. Det er også den beste opplevelse rundt sex som jeg har hatt.

Anonymkode: 1f245...a74

• Liker 6
Gjest Overrasket
Skrevet

Kanskje du bør forsøke å skrive på norsk?

AnonymBruker
Skrevet

Please a, ikke enda en runketråd. Kan dere ikke gå et annet sted dere runketroll?

Anonymkode: ac23b...bce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men jeg blir så distrahert av den dårlige engelsken at jeg gir opp å lese.

Anonymkode: d9523...2f3

Påstår at man er halvt engelsk, men engelsken er så ræva at det ser ut som noe en 10-åring har skrevet. 

Du burde lære deg grammatikk og det å formulere deg bedre, ts. Dette ble bare distraherende. Jeg gadd ikke lese alt fordi det var så dårlig skrevet. 

Anonymkode: cd3c1...663

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:ler: 

Anonymkode: 4d619...738

Skrevet

Tror ikke noe på den om den er på norsk heller......

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Fått avslag hos Cupido nå??

Anonymkode: 245a0...ed5

AnonymBruker
Skrevet

Skriv på norsk norsk norsk :D :D :D 

Anonymkode: 8b76a...434

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skriv på norsk norsk norsk :D :D :D 

Anonymkode: 8b76a...434

Sorry Lillemann dette er ikke et runkeforum

Anonymkode: ac23b...bce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...