AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Er det lov og ha 2 små hunder i samme bur i bilen på tur? Skal på biltur og ha med 2 små hunder. Anonymkode: fefb4...84f
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Så lene begge har nok plass til å snu seg og ligge utstrekt. Anonymkode: 4b9b9...784
Simbyxor Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Ville ikke gjort det. Om det blir slåsskamp er det litt vanskelig å stoppe på motorveien. Men tror ikke regelen er annet enn at løse gjenstander (i dette tilfellet hunder) skal sikres.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 Buret skal blant annet sikre hundene fra å skade dere i tilfelle kollisjon, og om du bryr deg om hundene skal vel buret også sikre hunden fra skade så best som mulig. Nei, ikke ok. Anonymkode: 1eb6a...90d
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #6 Skrevet 28. mai 2017 Som brukshundeier har jeg hundene til tider mye i bur i bilen. To hunder i sveiset tvillingbur som tar hele bagasjerommet. Hjemme deler de bur, og de ligger stort sett alltid oppå hverandre enten de er i bur eller ikke, men i bilen syns jeg det er tryggest å ha de separert. Anonymkode: bc8c5...c7b
Gjest Catalina Culès Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 Nei, hva om det blir slåsskamp? Jeg ville valgt et bur hver til dem.
happiest Skrevet 28. mai 2017 #8 Skrevet 28. mai 2017 Hva med bilbelte i stedet? Fås kjøpt egne til hunder. Synes det funker fint, så lenge du ikke skal ha mange passasjerer da. Det finnes jo også doble bur med vegg som kan festes mellom eller tas vekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå