Gå til innhold

Hvordan tør dere Tinder/nettdating?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg sliter fortsatt psykisk etter å ha vært på tinder og sukker. Har gått til en prest og nå går jeg til en coach for å komme over dette. Jeg fikk flere stygge meldinger, som f.eks at jeg burde ta selvmord. Også var det en drittsekk fra XXX som heter xxx som sendte flere meldinger om at jeg var en stygg taper og at jeg kunne bare ta livet mitt for jeg var så stygg. Kommer ikke over dette her og gråter fortsatt over disse meldingene, 1 år etterpå.

Så hvordan tør dere være på datingsider og apper når det er så mange slemme menn?

Anonymkode: fe353...f0d

Innlegget er ryddet for uthenging av tredjepart og oppfordring til brudd på norsk lov.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke noen meldinger uansett, så egentlig ett fett. Får i hvertfall ikke stygge meldinger, med mindre noen føler seg urettferdig avvist. De er gjerne de som mener de har rett på sex fra meg fordi jeg sa hei.

Man kan ikke unngå alt som er farlig. De som  er på tinder er vanlige mannen i gata, like farlige de.

Anonymkode: 5e960...748

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg løser det ved å verken få matcher eller meldinger på tinder jeg :)

Anonymkode: 6bd48...75e

Skrevet

Brukte bare Tinder en liten periode for moro skyld for å se om jeg faktisk fikk noen matcher. Fikk noen, snakket litt med et par men ble ikke mer med det. Nå bruker jeg ikke Tinder mer for det gir meg ingenting.

Forferdelig at du opplevde sånt! 

AnonymBruker
Skrevet (endret)
På 25.5.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Jeg sliter fortsatt psykisk etter å ha vært på tinder og sukker. Har gått til en prest og nå går jeg til en coach for å komme over dette. Jeg fikk flere stygge meldinger, som f.eks at jeg burde ta selvmord. Også var det en drittsekk fra XXX som heter xxx som sendte flere meldinger om at jeg var en stygg taper og at jeg kunne bare ta livet mitt for jeg var så stygg. Kommer ikke over dette her og gråter fortsatt over disse meldingene, 1 år etterpå.

Så hvordan tør dere være på datingsider og apper når det er så mange slemme menn?

Innlegget er ryddet for uthenging av tredjepart og oppfordring til brudd på norsk lov.

Yvonne (mod)

Dette virker jo helt utrolig. Hva var bakgrunnen for at han begynte å sende slike meldinger?

Anonymkode: e0a55...5d1

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Hva slags menn skriver slike slemme meldinger? Jeg får helt vondt av deg. Håper det går bra med deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg tenker når jeg får sånne meldinger, er at her er det noen som hater verden, og ikke meg, for meg kjenner de jo faktisk ikke.
Jeg syntes synd på de som må ha så mye hat inni seg, enn å ta det perosnlig. Det kan jeg jo ikke, for de kjenner ikke meg personlig!
Så gir jeg de et par setninger om at jeg håper de endrer væremåte, for de hadde vel ikke syntes det hadde vært noe å være stolt av den dagen datteren dems gråter seg i søvn fordi hun har vært borte i en mann som oppfører seg på samme måte som han. Også blokker jeg de så jeg slipper å få mere dritt. Du må prøve å innse at internett er full av alle folk , også ordentlig psyke og onde folk, og en pc skjerm er det beste skjoldet de har for å skjule seg og da kan de skyte så mange skudd de gidder!
Men husk på , at ingen på internett KJENNER deg, så det de sier STEMMER ikke, det reflekterer bare deres eget syn på sitt liv fordi det suger fra før og da suger liksom alle andre også, men det er jo bare tull, det er de som suger! Stor klem til deg <3

Anonymkode: 5a926...672

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke fått mange stygge meldinger, men om de kommer er det jo totalt upersonlig, personen kjenner meg ikke. Sender man slike meldinger sliter man selv, og det er de som har problemer, ikke jeg.

Anonymkode: 76da0...09b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan folk skrive sånt? Det sier veldig mye om dem som person og du burde være glad de bare viste sitt sanne seg med en gang. Makan til oppførsel.. Jeg hadde tinder men slettet det etter en dag og en match. Sa til matchen at jeg ikke ville være på tinder. Møtte han tilfeldigvis på et utested senere og vi ble kjent i det virkelige liv istedenfor 🌼

Jeg vet ikke hva du burde gjøre men om du føler deg mer avvist eller at du er redd for å være på datingsider så ville jeg latt være..❤️

Anonymkode: eb431...379

• Liker 1
Skrevet

Alle er jo ikke slemme. Det høres nesten ut som du har vært ekstremt uheldig?

Skal sies at jeg ikke har så mye til overs for Tinder. Men det funker sikkert for noen.

AnonymBruker
Skrevet

Du må enten være helt enormt uheldig eller stygg, regner med det første.  jeg har kun utelukkende gode opplevelser gjennom tinder. Har møtt masse flotte oppegående mennesker. Har filtrert ut noen stykker rimelig tidlig grunnet dårlig kjemi eller flow men har aldri opplevd noe ufint, unntatt i senga da :)

Er nå sammen min siste match på andre året og vi har det veldig fint sammen

Anonymkode: 76330...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke normalt. Anmeld mennene. Det er ulovlig å oppfordre til selvmord.

Anonymkode: 38715...0b1

Skrevet (endret)
På 25.5.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Yvonne (mod)

Kunne du opplevd det samme "live" ? Selvfølgelig kan du det. Det betyr ikke det samme som at noen sier dette om deg at det er sant, Du vil møte mange syke mennesker i din vei uansett, ikke la deg knekke av dette. Jeg har den holdningen at man må takle å bli såret i en prosess der man søker en ny partner, for det er litt av hvert av rare mennesker der ute, om man treffer de på på en pub, eller på nettet. Ikke ta dette personlig kjære deg, hev deg over det !

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for uthenging av tredjepart og spekulasjoner, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 25.5.2017 den 21.37, TinyBean skrev:

Brukte bare Tinder en liten periode for moro skyld for å se om jeg faktisk fikk noen matcher. Fikk noen, snakket litt med et par men ble ikke mer med det. Nå bruker jeg ikke Tinder mer for det gir meg ingenting.

Forferdelig at du opplevde sånt! 

Altså det jeg frykter da, er at man blir godt kjent med en fra Tinder. Men la oss si da, at det kommer en dag hvor man vil bli official, kanskje forlove seg. Da blir det nesten flaut og tragisk og si at det var via Tinder vi ble kjent :( Det er det eneste jeg frykter og engster meg over. Jeg har fått 8 matcher på tinder, og kun møtt en av de. Snakket med 6/8 og fjerna dem alle straks(Mao jeg har vært singel i maange år, og lever ikke av ONS) Og nå har jeg en igjen som er den jeg har snakka med. Og blir uansett kjipt når det var Tinder. Er redd for å bli stempla som noe jeg ikke er. Eller at "Tinder" skal gjøre at svigerforeldrene blir unødvendige strenge eller kravstore ovenfor meg/min fortid ect.

Og det har dem uansett ingenting med å gjøre. 

Anonymkode: 34018...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...