AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 I dag har baby vært så aktiv synes jeg,mer enn normalt.. Litt usikker på om jeg bør ringe føden eller se an i morgen? Har lest at d kan være fordi han har det dårlig? huff. Tidligere Vært bekymra for lite aktivitet og nå også for mye... Blir usikker på hva som er mønsteret til denne babyen! Jordmor trodde at han var festa for en uke siden, men var ikke sikker da... men dersom han er det-er det ikke enda verre med økt aktivitet en dag? Anonymkode: 2df1b...e9a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Ville ringt føden og snakket med de. Heller en gang for mye! Anonymkode: b0584...2f3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Takk for svar,tror jeg gjør det. Kommer meg ikke til føden i kveld,men greit å ha snakket m de. Anonymkode: 2df1b...e9a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Er barnet aktivt har den mye ressurser. En dårlig baby med dårlige ressurser har ikke energi til å røre på seg. Jeg ville ikke tatt aktivitet som et dårlig tegn. Hva er din definisjon av aktiv? Anonymkode: 6ec45...df5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Synes jeg gar kjent han i hele dag,litt ubehagelig. Men kan være fordi heg har blitt så obs på det. Virker til å ha roa seg litt nå.. litt rart,for som regel rundt midnatt/sen kveld det er mest liv. blir redd han ikke har det godt og "spreller for livet" eller noe... Anonymkode: 2df1b...e9a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Er også i uke 34. Babyen min har ikke noe tydelig mønster, og noen dager er mer aktive/rolige enn andre. Så lenge jeg kjenner godt med liv iløpet av dagen anser jeg dette som helt normalt Om du er bekymret, så ta en telefon til føden. Anonymkode: 89210...742
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes jeg gar kjent han i hele dag,litt ubehagelig. Men kan være fordi heg har blitt så obs på det. Virker til å ha roa seg litt nå.. litt rart,for som regel rundt midnatt/sen kveld det er mest liv. blir redd han ikke har det godt og "spreller for livet" eller noe... Anonymkode: 2df1b...e9a Hvis han ikke har det godt så spreller han ikke for livet. Da blir han stille som mus. Da går all energi til sentrale organer. Er du veldig bekymret så ringer du selvfølgelig til føden, men det høres veldig normalt ut. Anonymkode: 6ec45...df5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Takk for svar alle sammen:) Jeg ringte og hun sa det var ikke noe å bekymre seg for. At de turna litt var bare bra,kunne ha m varmen å gjøre også... Ved lite liv ville de ga sjekk. Føler meg beroliget nå,kanskje han merker det og roer litt ned så jeg får sove?:) Anonymkode: 2df1b...e9a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå