Gå til innhold

Typen liker ikke BJ

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Verken jeg eller typen har hatt partnere før. Vi har eksprementert en del, og har også forsøkt oss på blowjob. Ingen av oss vet helt hvordan det skal være, men jeg sliter veldig med å unngå å komme borti med tennene. Jeg forstår at dette er vondt og jeg prøver så godt jeg kan, men skjønner ikke hvordan man unngår det. Han synes ikke det er så farlig og sier vi bare kan ha vanlig sex eller jeg kan gi han hand jobs. Men jeg blir veldig tent av tanken på å kunne gi en god BJ og synes det er dumt at jeg ikke får det til. Noen som har noen råd?

Anonymkode: 1b5fd...1d2

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Prøv dere frem med at han får være den aktive parten og gjøre bevegelsene, mens du er rolig og legger merke til hva som skjer med leppene og tungen din når han har det ekstra godt. Nå snakker jeg ikke om at han skal rå***** deg i munnen, tvert i mot! 

AnonymBruker
Skrevet

Øv på en banan

Anonymkode: 27bed...19f

AnonymBruker
Skrevet

Litt vanskelig å forklare; men kan du trekke leppa litt inn så den dekker over tennene? Litt sånn mann gjør når man later som om man er tannløs. Etterhvert går det automatisk. 

Anonymkode: 3ff51...ce8

AnonymBruker
Skrevet

Se på nettet og lær? Det funka for meg. Møter jeg nå en mann som ikke liker bj tenker jeg takk gud😂

Anonymkode: 49454...d42

Skrevet

Dama har ikke dette tannproblemmet, men likevel gir ikke bj meg så mye. 

Heller ikke tidligere partnere har det fungert med. Selv ikke hun som mente hun var veldig flink og hadde gjort det før. Det er jo godt, men jeg trenger liksom litt mer. En real handjob er å foretrekke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...