AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Hei Jeg er en jente som alltid går pyntet til hverdags. Men hva mener dere er for pyntet til hverdags ? Anonymkode: dfb41...1ab
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Konturering, partysminke, svarte nettingstrømper, dyp utringning, kortkort skjørt, gigahæler. Anonymkode: 133ed...a4d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Konturering, partysminke, svarte nettingstrømper, dyp utringning, kortkort skjørt, gigahæler. Anonymkode: 133ed...a4d Det er ikke pyntet. Det er horete Anonymkode: 75609...121 1
Elaine Marley Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Festsminke og typiske festantrekk, men man kan jo fint pynte seg uten at det skriker fest. Synes det handler mye om stoff og utseende på klær. Man kan jo dempe ned og bruke ulike elementer som man ville brukt når man skal ut. I tillegg til at man demper ned sminken. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Jeg bruker bare kjoler, men bruker jo ikke ballkjoler. Men nå i sommer, går jeg med flere fine sommerkjoler, men har da gjerne håret i en hestehale, lite sminke og en olajakke til. Jeg pynter kjolen ned. Kan da bruke samme kjole i konfirmasjon, men da med sjal og smykke til, høyhælte sko, satt opp hår og mer sminke. Anonymkode: 5bc7e...66e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå