AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Jeg har selv bodd i Spania og var der nede i helgen, på fest hos noen venner. Jeg har opplevd SÅ ofte at spanske menn sier at alle norske damer er søppel, horer og bare kan dø. Har så klart spurt de hvorfor de sier sånn, men ikke fått noe fornuftig svar. De syter bare om at alle norske damer er billige, ekle og umoralske. Jeg sa til han ene på festen: hva med dere spanjoler da, dere er jo kjent for å være litt av noen horebukker selv? "Ja men vi er MENN, da er det greit." For noen bedritne holdninger, jeg ble så sur. Er flere spanjoler som har prøvd seg på meg, og da jeg sa nei ble jeg kalt hore. Sjarmerende folkeslag. Har dere opplevd slike holdninger fra spanske menn, og hva tror dere er grunnen til at de hater norske damer? Anonymkode: 7959b...018
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Husker det var noen på forumet for en tid tilbake som stadig startet sånne tråder om Engelskmenn, men det var ingen som kjente seg igjen i det. Jeg kjenner ikke igjen dette med Spanjoler heller. Anonymkode: d55fa...1eb 8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Tror du overdriver sterkt her. Kanskje du bare forholder deg til spanske menn på typiske turiststeder? Som opplever mange norske damer som dritfulle, skrikete og veldig løse. Husk at Spania er stort. Jeg tror ingenting på at spanske menn hater norske damer sånn helt generelt. Anonymkode: 2ecae...1fc 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Jeg har ingen erfaring med spanske menn. Men de holdningene du beskriver har jeg sett hos enkelte norske menn her på KG. Anonymkode: ae3d6...ad5 19
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Husker det var noen på forumet for en tid tilbake som stadig startet sånne tråder om Engelskmenn, men det var ingen som kjente seg igjen i det. Jeg kjenner ikke igjen dette med Spanjoler heller. Anonymkode: d55fa...1eb Engelskmenn? Er de også kjent for det? Kan være fordi jeg snakker spansk og forstår når disse spanjolene slenger dritt om nordmenn da. Er jo ikke alle nordmenn som kan spansk. Har opplevd det her i Oslo og forresten, var en spanjol som sa til meg og venninna mi: dere norske damer duger bare til å pule på. Og KLIKKA i vinkel da vi avviste han. Hvorfor er de så sinna? De er jo ikke sånn i Mexico og Costa Rica f.eks. mye hyggeligere mannfolk der. Jeg har spanske venner som ikke er sånn, og har ikke noe imot spanjoler bare så det er sagt. Men kunne ikke vært sammen med en som hadde sånne holdninger. Anonymkode: 7959b...018
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du overdriver sterkt her. Kanskje du bare forholder deg til spanske menn på typiske turiststeder? Som opplever mange norske damer som dritfulle, skrikete og veldig løse. Husk at Spania er stort. Jeg tror ingenting på at spanske menn hater norske damer sånn helt generelt. Anonymkode: 2ecae...1fc Var i Torrevieja jeg bodde og jeg var der nå i helgen. Er mange nordmenn der ja, men de fleste er jo over 70 år.. de er vel ikke kjent for å være så horete.. har også opplevd disse holdningene i Madrid. Anonymkode: 7959b...018
Jerry Lee Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Hvorfor opprettes det så mange idiotiske tråder? 5
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Er du hunsommente at alle i england gikk rundt og hatet deg av en eller annen uforklarelig grunn? Har du flyttet nå? Anonymkode: c36b6...7c7 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hvorfor opprettes det så mange idiotiske tråder? Hva mener du? Det er jo fakta. Hadde jeg opplevd det EN gang hadde jeg ikke brydd meg. Mn når jeg har opplevd det daglig (altså det året jeg bodde der) og nesten hver gang jeg er i Spania, så er det tydeligvis en greie, eller hur? Har flere venninner som har fått stygge kommentarer av spanjoler. Skjønner heller ikke greia med å rope hore etter noen bare fordi man takker nei til å suge de. Anonymkode: 7959b...018
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du hunsommente at alle i england gikk rundt og hatet deg av en eller annen uforklarelig grunn? Har du flyttet nå? Anonymkode: c36b6...7c7 Hæ? England? Faktisk aldri vært, og jeg aner ikke hva du snakker om. Er du full? Anonymkode: 7959b...018
Jerry Lee Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Det er jo fakta. Hadde jeg opplevd det EN gang hadde jeg ikke brydd meg. Mn når jeg har opplevd det daglig (altså det året jeg bodde der) og nesten hver gang jeg er i Spania, så er det tydeligvis en greie, eller hur? Har flere venninner som har fått stygge kommentarer av spanjoler. Skjønner heller ikke greia med å rope hore etter noen bare fordi man takker nei til å suge de. Anonymkode: 7959b...018 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Vel. Spanske menn som er oppdratt i den katolske tro, forventer at den de gifter seg med er jomfru. Når norsk jenter kommer og lar seg forføre, så får de horestempelet. Anonymkode: 49483...7a0
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2017 #13 Skrevet 25. mai 2017 Jeg har vært hundre vis av ganger i Spania, å har aldri opplevd hat. ( Men så ser jeg ikke typisk nordisk ut, kanskje det er grunnen )
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #14 Skrevet 25. mai 2017 Haha. Har kommet fram til at jeg ikke gidder å reise til Spania før jeg har lært meg spansk, de snakker mye drit om folk de anar ikke kan språket ja. Veldig ubehagelig når de ikke engang kan vente til man har snudd ryggen til, roper ting etter deg og ler osv... (og nei jeg surrer ikke rundt i fylla når jeg er på ferie!) Anonymkode: 77ec9...e7d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #15 Skrevet 25. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Engelskmenn? Er de også kjent for det? Kan være fordi jeg snakker spansk og forstår når disse spanjolene slenger dritt om nordmenn da. Er jo ikke alle nordmenn som kan spansk. Har opplevd det her i Oslo og forresten, var en spanjol som sa til meg og venninna mi: dere norske damer duger bare til å pule på. Og KLIKKA i vinkel da vi avviste han. Hvorfor er de så sinna? De er jo ikke sånn i Mexico og Costa Rica f.eks. mye hyggeligere mannfolk der. Jeg har spanske venner som ikke er sånn, og har ikke noe imot spanjoler bare så det er sagt. Men kunne ikke vært sammen med en som hadde sånne holdninger. Anonymkode: 7959b...018 Nei, det er ingen som er kjent for det. Det er du, ts som hater skandinaviske damer og oppretter tråder om det, hvorfor gjør du det? Anonymkode: d55fa...1eb 2
squidboy Skrevet 26. mai 2017 #16 Skrevet 26. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har selv bodd i Spania og var der nede i helgen, på fest hos noen venner. Jeg har opplevd SÅ ofte at spanske menn sier at alle norske damer er søppel, horer og bare kan dø. Har så klart spurt de hvorfor de sier sånn, men ikke fått noe fornuftig svar. De syter bare om at alle norske damer er billige, ekle og umoralske. Jeg sa til han ene på festen: hva med dere spanjoler da, dere er jo kjent for å være litt av noen horebukker selv? "Ja men vi er MENN, da er det greit." For noen bedritne holdninger, jeg ble så sur. Er flere spanjoler som har prøvd seg på meg, og da jeg sa nei ble jeg kalt hore. Sjarmerende folkeslag. Har dere opplevd slike holdninger fra spanske menn, og hva tror dere er grunnen til at de hater norske damer? Anonymkode: 7959b...018 Kjenner ikke meg helt igjen i dete heller, aldri hørt spanjoler si norske kvinner er boss. De har rett i et poeng da, det er jo stor forskjell på kvinner og menn, så derfor blir kvinner sett ned på om de er billig, mens menn får klapp på skulderen, fordi det faktisk krever noe for å få seg sexx som mann, da er du en stud. Å få seg kuk som kvinne er like imponerende som en ung millionærarving som kjøper en luksusbil og skryter av den Kan godt hende de spanjolene du snakker om er vandt til fulle norske turister som er billige og horete på fylla, tviler ikke. Men jeg tror ikke de spanske damene er noe særlig bedre, sikkert like dan
squidboy Skrevet 26. mai 2017 #17 Skrevet 26. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel. Spanske menn som er oppdratt i den katolske tro, forventer at den de gifter seg med er jomfru. Når norsk jenter kommer og lar seg forføre, så får de horestempelet. Anonymkode: 49483...7a0 hehe nå må ikke du spille det ned så mye, det er vell slike folk som dette Spanjoler ikke liker, og det er turister som oppfører seg annerledes enn det de er vandt til, billig , horete og uanstendig oppførsel. Du må huske at nordmenn drikker mye mer enn andre
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #18 Skrevet 26. mai 2017 Du henger vel rundt konservative eller dobbelt moralske menn da. Disse holdningene har jo mange etnisk norske menn på dette forumet og. Hvorfor er det så utenkelig at det finnes slike holdninger i Spania og? De finnes overalt. Menn som ser ned på kvinner - når ble det en nyhet? Anonymkode: 1ab07...da9 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #19 Skrevet 26. mai 2017 Kjenner meg ikke igjen. Bodde i Alfaz del pi i 3 år, syntes spanjoler er sjarmerende og snille. Anonymkode: b28ea...715 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #20 Skrevet 26. mai 2017 Haha er SÅ ENIG. Har bodd på Gran Canaria, gikk hele VGS der, og er virkelig sjokkert. Har ikke tall på hvor mange ganger spanske gutter er utro. Altså, det kunne godt komme en gutt bort til meg, kysset meg også kom kjæresten etterpå. Var til og med sammen med en kanarier. Han var også utro, selvsagt, og sa at det ikke gjør noe fordi jeg er norsk og hadde sikkert vært utro allerede. Alle spanske menn så på oss som bruk og kast, røm og tøm. De er ekstremt hyggelige til de får avslag på sex, da viser de seg fra sin virkelige side. Veldig sexistiske er de, roper ofte hore, tuter med bilen osv. Kunne skrevet mye mer, men blir bare så provosert.. Generaliserer virkelig ikke, dette er tre år med erfaringer fra maange gutter og fra venner. Anonymkode: 121d7...cdd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå