AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Sukk. Jeg har konstant slitt hår. Har noen noen tips til hva jeg kan gjøre? Jeg har typisk sør-amerikansk hår, om det er av betydning. ( Jeg stusser håret hos frisøren en gang i måneden og bruker en shampoo/balsam som jeg har fått anbefalt av frisøren min. Jeg har helt sluttet å bruke hårføner, bruker ikke hårstrikk med sånn metallgreie på og retter kun ut håret når jeg skal noe ekstraordinært. Jeg kurer også håret en gang i uken og farger det aldri.) Blir bekymret for om det er noe galt med meg, men jeg går ikke til legen pga slitt hår liksom. Føler meg ellers frisk og rask, men også sykt ufresh med slitt hår og det tærer på selvtilliten. På forhånd takk for hjelpen Anonymkode: 8932e...27e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Er det slitt som i splittede tupper eller er det mer hårtypen din som er brusete / litt krøllete? Anonymkode: eb9c8...891
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2017 #3 Skrevet 27. mai 2017 Sateng/silke putetrekk, og håret oppbundet når du sover. Du bruke mye tid på å slite på håret når du sover. Men ellers har noen ganske enkelt sterkere hår enn andre. Anonymkode: 8c92d...859
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå