Gå til innhold

Kvinner som har passert 40

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil anta at en kvinne uten barn er mer tilbøyelig enn en med barn.

Anonymkode: c48f2...cbe

Kvinne uten barn her, og neitakk, ville ikke hatt et sexuelt forhold til en på under 30. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Hahahahaa!

Isåfall skal jeg kose meg med tanken! Men jeg liker hårete underarmer, og en grov mann, det er ikke så mye som tenner meg ved en ung og uskyldig tenåring. Men jeg skal aldri si aldri!

Hehe, en kan jo stille seg spørsmål ved hvor uskyldig denne tenåringen er...... hvis han har vært gjest i ditt hjem og tittet på deg i tide og utide har han nok hatt tanker om deg som ville fått deg, en voksen kvinne, til å rødme! Å si at du er en "naken hjemmets gudinne" han vil tilbe med all sin ungdoms kraft og saft og iveren til en rabiat jack russell-terrier med halen i været er jo bare forordet.....

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hurepoix skrev:

Kanskje like så greit du holder deg til de andre gamle. Du høres ikke så gøy ut.

Bevares! Hvor gammel er du?

Anonymkode: 49f98...065

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bevares! Hvor gammel er du?

Akkurat i rette alderen for Stiffler's mom da hun KOM, for å si det slik.... :-)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke til å unngå at det blir litt utbrodering av fantasiene her. Det er kanskje litt kontrastene som gjør dette så spennende. Ung gutt blir formet av moden kvinne. For å komplettere det hele så må hun gjerne ta for seg, bruke meg til sin lyst, behandle meg litt røft, kanskje litt lugging og å trykke meg til seg, og ta seg andre friheter etc. Ta føringen og være tydelig på hvordan hun skal bli slikket, litt sånn bestemt "slik gjør du", ikke verbalt, men med kroppsspråk og føringer. Sette seg på meg og bruke ansiktet mitt som skurefille. Det kan jo bli en ganske spennende seksuell setting av dette.

Anonymkode: 54101...3b0

Skrevet (endret)
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å komplettere det hele så må hun gjerne ta for seg, bruke meg til sin lyst, behandle meg litt røft, kanskje litt lugging og å trykke meg til seg, og ta seg andre friheter etc.

Ja, lol, lugging FTW! Ser for meg ei værbitt dame fra utkantstrøk som virkelig lugger en delikat guttevalp med krøller (som SKAM-Isak hvis hu skal prøve å omvende han!) når hu holder seg fast i svingene når han peiser på som den overivrige valpen han er!

Endret av Hurepoix
Skrevet
12 minutter siden, Hurepoix skrev:

Hehe, en kan jo stille seg spørsmål ved hvor uskyldig denne tenåringen er...... hvis han har vært gjest i ditt hjem og tittet på deg i tide og utide har han nok hatt tanker om deg som ville fått deg, en voksen kvinne, til å rødme! Å si at du er en "naken hjemmets gudinne" han vil tilbe med all sin ungdoms kraft og saft og iveren til en rabiat jack russell-terrier med halen i været er jo bare forordet.....

Jada, men det er liksom ikke det jeg tenner på. En logrende ungutt, neitakk!

• Liker 1
Skrevet (endret)
7 minutter siden, Ulla Ullsokk skrev:

Jada, men det er liksom ikke det jeg tenner på. En logrende ungutt, neitakk!

Ja, værsågod og ta til takke med en sløv schäfer som subber svansen i gulvet! Men ja, enig i at overivrig av og til blir litt avtennende. Men så kan jo unge gutter også være utrolig provoserende laid-back (James Dean, Even i Skam!) og sløve. Kan tenne på det også mmm....

Endret av Hurepoix
Skrevet

Niks, uerfarne elskere er ikke interessant.

Skrevet
6 minutter siden, O.G. skrev:

Niks, uerfarne elskere er ikke interessant.

Kos deg på gamlehjemmet!

Noen av oss synes oppriktighet er vel så opphissende som det å kunne trykke på alle knappene i blinde.

Skrevet
Akkurat nå, Hurepoix skrev:

Kos deg på gamlehjemmet!

Noen av oss synes oppriktighet er vel så opphissende som det å kunne trykke på alle knappene i blinde.

ok...

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Hurepoix skrev:

Kos deg på gamlehjemmet!

Jeg lurer virkelig på hvorfor du er så aktiv i denne tråden.

• Liker 5
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer virkelig på hvorfor du er så aktiv i denne tråden.

Noe å lugge i / Macron å knaske på mens du lurer:

ob_1bb84d_emmanuel-macron-ado.jpg

Endret av Hurepoix
Skrevet

Uerfarenhet er ikke sexy uansett alder. Samboeren min er 17 1 /2 år yngre enn meg, men hadde han trengt opplæring seksuelt eller på andre områder hadde jeg aldri falt for han. Selvsikkerhet er sexy uansett alder.

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke svare for andre enn meg selv men nei takk. Jeg er ferdig med umodne "menn" og gutter. For lengst. Var ikke aktuelt når jeg var 30 heller. Jeg har en som vet hva han vil, hva han gjør og hvem han er.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, asterix skrev:

Uerfarenhet er ikke sexy uansett alder. Samboeren min er 17 1 /2 år yngre enn meg, men hadde han trengt opplæring seksuelt eller på andre områder hadde jeg aldri falt for han. Selvsikkerhet er sexy uansett alder.

Høres ut som om du er på samme mentale nivå som samboeren din, heldigvis: Man kan vel være selvsikker selv om man er uerfaren? Ganske sexy om en unggutt er selvsikker nok til å si "Lær meg kjærlighetens språk, du Venus-prestinne, så jeg kan tilbe deg med nytelse og ikke bare øynene, som den gudinnen du er!" Eller hva med Pippi Langstrømpe: Dette har jeg aldri gjort før, så det får jeg sikkert til!"?

Endret av Hurepoix
Skrevet

Høres ut som om du er på samme mentale nivå som samboeren din, heldigvis: Man kan vel være selvsikker selv om man er uerfaren? Ganske sexy om unggutt er selvsikker nok til å si "Lær meg kjærlighetens språk, du Venus-prestinne, så jeg kan tilbe deg med nytelse og ikke bare øynene, som den gudinnen du er!" Eller hva med Pippi Langstrømpe: Dette har jeg aldri gjort før, så det får jeg sikkert til!"

Å måtte drive med opplæring av en partner enten det gjelder seksualpartner eller livspartner er fullstendig uinteressant. Jeg forventer av voksne mennesker at de er selvgående og i stand til å bidra på likeverdig nivå på alle områder.

Skrevet (endret)
9 minutter siden, asterix skrev:

Å måtte drive med opplæring av en partner enten det gjelder seksualpartner eller livspartner er fullstendig uinteressant. Jeg forventer av voksne mennesker at de er selvgående og i stand til å bidra på likeverdig nivå på alle områder.

Er forskjell på et kort eventyr og valg av kompatibel livspartner, vel. Tror ikke du helt har forstått at erotikk er å gi og ta uten å føre nøyaktig regnskap eller hva Edith Södergran mente med:

Dagen svalnar mot kvällen...
Drick värmen ur min hand,
min hand har samma blod som våren.
Tag min hand, tag min vita arm,
tag mina smala axlars längtan...
Det vore underligt att känna,
en enda natt, en natt som denna,
ditt tunga huvud mot mitt bröst.

Erotikk er også å få lov til å gi, en hånd full av varme, for eksempel, eller å få lov til å ta imot et par skuldres lengsel.

Endret av Hurepoix
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor svarer du på vegne av damer, @Hurepoix?

• Liker 2
Skrevet

Er forskjell på et kort eventyr og valg av kompatibel livspartner, vel. Tror ikke du helt har forstått at erotikk er å gi og ta eller hva Edith Södergran mente med:

Dagen svalnar mot kvällen...
Drick värmen ur min hand,
min hand har samma blod som våren.
Tag min hand, tag min vita arm,
tag mina smala axlars längtan...
Det vore underligt att känna,
en enda natt, en natt som denna,
ditt tunga huvud mot mitt bröst.

Erotikk er også å få lov til å gi, en hånd full av varme, for eksempel, eller å få lov til å ta imot et par skuldres lengsel.

Hvordan mener du at det er et gi og ta forhold om den ene skal måtte lære opp den andre? For meg er det i hvert fall uaktuelt både i korte og lange forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...