AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Hvor mye penger bruker du på strømper/strømpebukse/stay-ups i løpet av en måned? ca beløp :-) Og hvor lenge varer de i gjennomsnitt da? Husker du hvor du kjøpte sist favoritt strømpebuksa/stay-up? Hvor mye du beltalte for den? Anonymkode: fc7ba...f16
Drakan Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Hm... tar godt vare på de jeg har. Har hatt noen et par år. Er man flink så røkner de ikke. Er kult når man har strømper som er sluttet å produseres som andre kvinner misunner. :D Pleier å få komplimenter med strømper også så.... .... jeg liker strømper. ._. 2
Edie Skrevet 26. mai 2017 #3 Skrevet 26. mai 2017 Ryddet for spekulasjoner og avsporinger. Edie, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #4 Skrevet 26. mai 2017 Ila. en måned?? Null kroner. Jeg har flere gode strømpebukser til rundt 250 kr. stykket, og disse har jeg hatt i flere år. Anonymkode: f03ab...d64 2
Cata Skrevet 26. mai 2017 #5 Skrevet 26. mai 2017 Har vel betalt en 60-70 kr. for mine (salg på stockings hq). Har enda ikke tatt livet av noen så de 5-6 parene jeg kjøpte for 2 år siden lever enda i beste velgående. 1
Drakan Skrevet 27. mai 2017 #6 Skrevet 27. mai 2017 åja... glemte å si... favoritt shopping plassen min for strømper er sten og strøm i oslo. Er rett ved siden av scotsman når du går opp mot slottet så tar du til venstre og du burde kunne se det med en gang (de har en egen strømpe butikk der i første). De har mange unike strømper, og pleier å gjøre en god deal der. Pleier å bruke fra 200-500 kr i året der, vanligvis kjøper jeg billig strømpe på lindex til vanlig (0-200 kr i månden). Stay ups kjøper jeg langt sjeldnere da jeg kun bruker det til spesielle anledninger. Holdin strømper på rundt 20 den røkner ofte, men klarer vanligvis å ta vare på dem. Favoritt strømpene mine kjøpte jeg på sten og strøm (fremmede fyrer har sagt jeg er søt/sexy med dem på), og den kostet meg 150-200 kr (husker ikke helt, men var ikke dramatisk dyrt). 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #7 Skrevet 28. mai 2017 Om vinteren bruker jeg stay-ups nesten daglig grunnet dresscode på jobb, også under dressbukser om jeg har pumps siden jeg ikke liker knestrømper. Kjøper noen "bunker" på Lindex og HM, gjerne om de har tilbud. Ellers så bruker jeg en del stay-ups til fest osv, men dag gjerne litt mer kvalitet (oroblu, falke, Wolford) og de holder seg pene vask etter vask, så jeg vil tro at mange av de er både 2 pg 3 år gamle. Anonymkode: 1f71b...310 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #8 Skrevet 28. mai 2017 Nada. Det er ikke undertøy etter min smak. Anonymkode: 38ca0...ab0
SweetM Skrevet 28. mai 2017 #9 Skrevet 28. mai 2017 Kjøper ca 1 strømpebukse i året, som regel Pierre Robert fra matbutikken. Bruker strømpebukse på julaften, aldri ellers.
applestories Skrevet 28. mai 2017 #10 Skrevet 28. mai 2017 Dersom man teller med de tykke man bruke om vinteren så kanskje 250-300 i året. Dersom ikke, rundt 100. Prøver å ta vare på de jeg har, og helt tynne bruker jeg bare et par ganger i året - de varer også bare et par ganger ganger. Dere som bruker stay ups - hvordan får dere dem til å.. staye oppe?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #11 Skrevet 28. mai 2017 7 minutter siden, applestories skrev: Dersom man teller med de tykke man bruke om vinteren så kanskje 250-300 i året. Dersom ikke, rundt 100. Prøver å ta vare på de jeg har, og helt tynne bruker jeg bare et par ganger i året - de varer også bare et par ganger ganger. Dere som bruker stay ups - hvordan får dere dem til å.. staye oppe? Dette lurer jeg også på! Glemmer aldri jeg skulle på date på Valentines Day med en jeg hadde møtt noen få ganger - tenkte jeg for første gang skulle prøve stay ups under kjolen som gikk rett over knærne. Størrelsen kjentes rett, og det så bra ut i det jeg tok de på, men da vi skulle gå fra restauranten til en bar sklei de ned og det var ordentlig pinlig. Måtte konstant dra de opp etter veien, og daten min lurte på hva jeg drev med Siden har de blitt værende i skapet. Synd, for det ser bra ut. De var riktig nok fra H&M, kanskje ikke best kvalitet. Anonymkode: 9fb6a...6bb
applestories Skrevet 28. mai 2017 #12 Skrevet 28. mai 2017 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette lurer jeg også på! Glemmer aldri jeg skulle på date på Valentines Day med en jeg hadde møtt noen få ganger - tenkte jeg for første gang skulle prøve stay ups under kjolen som gikk rett over knærne. Størrelsen kjentes rett, og det så bra ut i det jeg tok de på, men da vi skulle gå fra restauranten til en bar sklei de ned og det var ordentlig pinlig. Måtte konstant dra de opp etter veien, og daten min lurte på hva jeg drev med Siden har de blitt værende i skapet. Synd, for det ser bra ut. De var riktig nok fra H&M, kanskje ikke best kvalitet. Anonymkode: 9fb6a...6bb Hadde en lignende opplevelse på vei til et arrangement jeg skulle være med å arrangere i Bergen. Strømpene hadde jeg prøvd , og de satt jo bra. Da jeg var kommet hundre meter begynte den ene å skli ned, jeg holdt, jeg dro, jeg prøvde å "klistre" den fast - den andres satt jo som den skulle! - men det var ikke sjans. Jeg stoppet ved Bergens mest trafikkerte bro der jeg måtte kle av både støvletter og strømper. Så nok litt rart ut, men å dra den opp hele kvelden var ikke et alternativ. Jeg tolker det som at strømper er ment for dem som skal gå fem meter til bilen, fem meter til restauranten, og samme veien tilbake. For oss som ikke vil eller kan bare sitte stille og se pene ut funker de ikke helt bra Endret 28. mai 2017 av applestories
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #13 Skrevet 28. mai 2017 7 minutter siden, applestories skrev: Hadde en lignende opplevelse på vei til et arrangement jeg skulle være med å arrangere i Bergen. Strømpene hadde jeg prøvd , og de satt jo bra. Da jeg var kommet hundre meter begynte den ene å skli ned, jeg holdt, jeg dro, jeg prøvde å "klistre" den fast - den andres satt jo som den skulle! - men det var ikke sjans. Jeg stoppet ved Bergens mest trafikkerte bro der jeg måtte kle av både støvletter og strømper. Så nok litt rart ut, men å dra den opp hele kvelden var ikke et alternativ. Jeg tolker det som at strømper er ment for dem som skal gå fem meter til bilen, fem meter til restauranten, og samme veien tilbake. For oss som ikke vil eller kan bare sitte stille og se pene ut funker de ikke helt bra Hahaha, det er tydelig. Glad det ikke bare er meg! Har fått inntrykket av at det funker for "alle andre". Anonymkode: 9fb6a...6bb 1
Drakan Skrevet 29. mai 2017 #14 Skrevet 29. mai 2017 17 timer siden, applestories skrev: Dersom man teller med de tykke man bruke om vinteren så kanskje 250-300 i året. Dersom ikke, rundt 100. Prøver å ta vare på de jeg har, og helt tynne bruker jeg bare et par ganger i året - de varer også bare et par ganger ganger. Dere som bruker stay ups - hvordan får dere dem til å.. staye oppe? Man trenger vanligvis et magebelte for best resultat. Jeg har tre forskjellige typer, som er langt tynnere en det som vises her. Stay ups har dette "gummi bånde" som man skal feste knappene på. Stay ups er ikke ment å bare slenges på legene uten dette utstyret, da de ikke er sokker.
Carrot Skrevet 29. mai 2017 #15 Skrevet 29. mai 2017 Gode stay-ups trenger overhode ikke noe ekstra for å holde seg oppe - men for sexfaktoren er det absolutt en høynere om det står i stil med undertøyet ellers Jeg bruker nok en del i året men ikke hver mnd da det går i perioder. Nå sommerstid er det bare ben som teller for eksempel og da blir det lite på budsjettet til strømper av ulik variant mens på høst og vår er det mer.. Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet.
Drakan Skrevet 29. mai 2017 #16 Skrevet 29. mai 2017 1 minutt siden, Carrot skrev: Gode stay-ups trenger overhode ikke noe ekstra for å holde seg oppe - men for sexfaktoren er det absolutt en høynere om det står i stil med undertøyet ellers Jeg bruker nok en del i året men ikke hver mnd da det går i perioder. Nå sommerstid er det bare ben som teller for eksempel og da blir det lite på budsjettet til strømper av ulik variant mens på høst og vår er det mer.. Foretrekker kvalitet fremfor kvantitet. Ja... er noen stay ups som funker fint uten stay ups holder, men er mange som trenger holderne. F.eks de du får kjøpt på lindex av stay ups har en tendens til konstant å gli. :/ yay for sommer, ingen strømper (vanligvis) :D
Carrot Skrevet 29. mai 2017 #17 Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, Drakan skrev: Ja... er noen stay ups som funker fint uten stay ups holder, men er mange som trenger holderne. F.eks de du får kjøpt på lindex av stay ups har en tendens til konstant å gli. :/ yay for sommer, ingen strømper (vanligvis) :D Size matters! Å kjøpe for små er dritt, for store også - ikke bruk fuktighetskrem osv, da sitter de som de skal - også lindex sine, men vasker man dem så ser man den markante kvalitetsforskjellen på gode og dårlige strømper!
Drakan Skrevet 29. mai 2017 #18 Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, Carrot skrev: Size matters! Å kjøpe for små er dritt, for store også - ikke bruk fuktighetskrem osv, da sitter de som de skal - også lindex sine, men vasker man dem så ser man den markante kvalitetsforskjellen på gode og dårlige strømper! Kroppen min endrer seg konstant, så selv sokker glir >_< Er ikke lett å ha rett størrelse når vekten jojoer opp og ned, men det er for min del. Dessuten, de stay up holderne er sexy og kul >_<
Vantage Skrevet 29. mai 2017 #19 Skrevet 29. mai 2017 18 timer siden, applestories skrev: Dersom man teller med de tykke man bruke om vinteren så kanskje 250-300 i året. Dersom ikke, rundt 100. Prøver å ta vare på de jeg har, og helt tynne bruker jeg bare et par ganger i året - de varer også bare et par ganger ganger. Dere som bruker stay ups - hvordan får dere dem til å.. staye oppe? Hei, her er et tips jeg har postet her inne før: Husk å ikke bruk body lotion på lårene før dere tar på stay-ups, body lotion er drepen på silikonheft . Når dere skal ta på stay-ups: brett silikonkanten utover en gang, slik at den ligger på utsiden av strømpen, før dere tar de på slik at den ikke kommer i kontakt med huden før dere vipper den opp og på plass når dere har dratt strømpen så langt opp som den skal være. Og i tillegg: Start med strømpen "dratt sammen", dra den jevnt og fordel den oppover benet, slik at den ikke "står i spenn" og vil nedover av seg selv. I tillegg, opplever dere en kranglete silikonkant, brett den ut og ta litt kaldt vann på den før dere vipper den på plass igjen, da sitter den som støpt hele dagen. Enjoy, Vantage 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #20 Skrevet 30. mai 2017 22 timer siden, Drakan skrev: Dessuten, de stay up holderne er sexy og kul >_< Hva er stay up holder for noe? Stay-ups/hold-ups holder seg jo oppe ved hjelp av silikonkanten på innersiden. Anonymkode: 37481...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå