Gå til innhold

Sandaler for oss med breie føtter og høy vrist, finnes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som tittelen sier, noen her som har noen fantastiske forslag? :)

Anonymkode: 265b9...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Viss man slanker føttene then ja

Anonymkode: 54a4d...0c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Jeg er veldig fornøyd med Birkenstocks, de kan reguleres slik at de passer min høye vrist og brede føtter (i tillegg utvider de seg litt etterhvert). Ellers er sandaler til min type fot et ganske håpløst prosjekt, men jeg ser alltid etter sandaler som har enten justerbar reim eller strikk som reim (noen har det). Eller flipflops. Ingenting annet passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

yupp! Viking sandaler er gull :) de med borrelås.

Anonymkode: 5b605...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brede føtter, og jeg kjøper mine sko utelukkende i utlandet da utvalget for oss som har brede føtter er svært dårlig i Norge. Birkenstocks er greit nok, men vil gjerne ha alle typer sko.

Jeg handler mye hos Evans. De spesialiserer seg på de av oss med brede føtter. Det er en del år siden jeg oppdaget de første gang, men det var himmel å oppdage dem. De har alle typer sko, alt fra sandaler til støvler.

Ellers vil jeg tipse om disse butikkene, som har egne avdelinger for oss med brede føtter:
Dorothy Perkins
Next
New Look
Yours Clothing
Marks & Spencer
ASOS

I motsetning til i Norge har britene funnet ut at det er et godt marked for oss med brede føtter. Her har man egne avdelinger og butikker for oss med brede føtter - da gjerne også delt opp i alt fra bred til ekstra brede føtter. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Yvonne skrev:

Jeg har brede føtter, og jeg kjøper mine sko utelukkende i utlandet da utvalget for oss som har brede føtter er svært dårlig i Norge. Birkenstocks er greit nok, men vil gjerne ha alle typer sko.

Jeg handler mye hos Evans. De spesialiserer seg på de av oss med brede føtter. Det er en del år siden jeg oppdaget de første gang, men det var himmel å oppdage dem. De har alle typer sko, alt fra sandaler til støvler.

Ellers vil jeg tipse om disse butikkene, som har egne avdelinger for oss med brede føtter:
Dorothy Perkins
Next
New Look
Yours Clothing
Marks & Spencer
ASOS

I motsetning til i Norge har britene funnet ut at det er et godt marked for oss med brede føtter. Her har man egne avdelinger og butikker for oss med brede føtter - da gjerne også delt opp i alt fra bred til ekstra brede føtter. :) 

Mvh Yvonne :heiajente: 

Flott, tusen takk for et informativt svar. Du er gode. :smilyblomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss man slanker føttene then ja

Anonymkode: 54a4d...0c7

Du kan ikke ha det lett i hverdagen... Ønsker deg en god dag videre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rhode har sandaler med god, bred såle, men uten reim bak hælen. Ihvertfall på den butikken der jeg prøvde dem.

Klavenes har også ganske bred såle, og de har sandaler der alle reimer kan justeres.

Anonymkode: 6917d...5ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birkenstock, som fler har nevnt. Jeg er også fornøyd med fitflops. Jeg har en jobb hvor jeg står og går hele dagen og de synes jeg er kjempegode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Godt vi er flere med samme problem, finner nesten ingen sko som passer:( De er korte og breie;p

Anonymkode: 98b61...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Thursday, May 25, 2017 den 18.07, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier, noen her som har noen fantastiske forslag? :)

Oppsøk en ortopedisk butikk dersom vanlige skobutikke rikke kan hjelpe deg. Ecco har mye bra for føtter i flere bredder og lengder. 

Anonymkode: 1d7e9...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...