AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 I morgen er det privatisteksamen i P1. Flere som har det? Hva er lurt å fokusere på, sånn i siste liten? Har jobbet med tidligere eksamenssett og repetert så godt jeg har klart, med tanke på at jeg ikke har undervisning og at det er 4 år siden jeg hadde dette faget på skolen. Føler jeg sliter mest med grunnleggende forståelse av formler og det å ikke ha hjelpemidler. Sannsynlighet sliter jeg også med. Anonymkode: ff6d6...a01
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Skal ha den i morgen. Prøver å få forskjellige formler og regneregler til å sitte, og pirker litt på Geogebra da jeg fikk streng beskjed av søster om at det var lurt å bruke. Har notater fra hele pensum i en perm og ser på Sinus-bokas teori-videoer på cappelendamm. Utrolig greit da videoene bare er et par minutter lange hver og han som forklarer gjør det greit og forståelig. Har også bøker med eksamensoppgaver jeg leser gjennom, og øver litt på forskjellige oppgaver. Får dere ikke ha hjelpemidler overhodet? Vi får en del uten hjelpemidler og en del med (vet selv jeg kommer til å slite med delen uten hjelpemidler da hoderegning ikke er noe jeg er flink til). Har 2er fra før så kan ikke akkurat bli så veldig mye verre om jeg ikke stryker. Håper på en 3-er både på 1P og 2P. Anonymkode: 7cac7...4c4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Takk for svar! Jo, vi har en del med hjelpemidler og en uten. Tenker at den med hjelpemidler burde gå greit. Jeg har 3 fra før, men trenger 4 på denne eksamenen. Har 4 i 2P, men ligger fremdeles mest an til 3 på denne eksamenen, tror jeg.. Anonymkode: ff6d6...a01
bobleplast_ Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Send meg gjerne en melding, dersom det er noen oppgaver dere lurer på! Matteeksamen er relativt like hvert år, der mange av oppgavene går igjen, bare med en liten vri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå