AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Vi rydder ut av ett hus. Leverer i den forbindelse en del ting til Fretex. Har noen fullt brukbare madrasser, store sofaputer og soveposer men ble plutselig så i tvil om Fretex tar sånne ting? Det er noen ting de ikke tar, men jeg husker ikke hvilke ting det er og det står ikke på siden deres? Noen som vet? Tar de tingene jeg nevnte Anonymkode: 0f5b3...37e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Du kan ikke gi bort på Finn da? Anonymkode: 55336...b81 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Brukte soveposer er ekkelt. Hva skal folk med løse sofaputer? Madrasser man ikke aner hvordan er brukt? Kan like gjerne donere bort undertøy Anonymkode: 4317a...c4d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 3 minutter siden, Meadow skrev: Vil noen virkelig ha brukte soveposer? De fleste kan vaskes. Anonymkode: 609ef...659 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi rydder ut av ett hus. Leverer i den forbindelse en del ting til Fretex. Har noen fullt brukbare madrasser, store sofaputer og soveposer men ble plutselig så i tvil om Fretex tar sånne ting? Det er noen ting de ikke tar, men jeg husker ikke hvilke ting det er og det står ikke på siden deres? Noen som vet? Tar de tingene jeg nevnte Anonymkode: 0f5b3...37e Hos oss tar ikke Fretex imot dyner og madrasser. Du må sjekke der du bor men tviler på det. Anonymkode: 59e2e...6c6
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #7 Skrevet 26. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hos oss tar ikke Fretex imot dyner og madrasser. Du må sjekke der du bor men tviler på det. Anonymkode: 59e2e...6c6 Ok, takk for svar. Må uansett få dem til å hente noen større møbler som ikke går i bilen, så bestemte oss for å vente så kan de velge om de vil ta de andre tingene med da eller ikke, siden jeg ikke finner info på siden deres. Anonymkode: 0f5b3...37e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå