AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #41 Del Skrevet 26. mai 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: ok...sånn er det. Hva er så morsomt med det? Hææææh? Anonymkode: d1455...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #42 Del Skrevet 26. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uttales slik du ville sagt Urge på engelsk. Urge deler folket. Personlig liker jeg Urge og når jeg først skal drikke brus drikker jeg gjerne Urge. Har inntrykk av at det er en "gutte brus". Mange unge menn/gutter som drikker den, som også er int i data. Anonymkode: 39d3e...b0d Haha, samme inntrykk har jeg. Anonymkode: 5fc28...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #43 Del Skrevet 26. mai 2017 Inntrykket folk har av Urge-drikkere er vel tilsvarende det folk har av Mountain Dew i USA. En drikk for halvfeite, svette menn som liker gaming og PC. Anonymkode: 9f60d...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #44 Del Skrevet 26. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Inntrykket folk har av Urge-drikkere er vel tilsvarende det folk har av Mountain Dew i USA. En drikk for halvfeite, svette menn som liker gaming og PC. Anonymkode: 9f60d...a47 Nå får det være nok! Urge er en brus for hedersmennesker! Anonymkode: e5f89...8bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå