Gå til innhold

Store interiørdetaljer i små leiligheter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man bruke ekstra store detaljer (type  veldig stor lampe/bilde) i små ettromsleiligheter under 30 kvm? 

Anonymkode: 624b9...423

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, om du har rene lange linjer, alså ikke mye dill og dall ellers tenker jeg

Anonymkode: 3d2c8...276

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, om du har rene lange linjer, alså ikke mye dill og dall ellers tenker jeg

Anonymkode: 3d2c8...276

Jeg ønsker meg en minimalistisk stil og holder på å tømme leiligheten for mye ræl. Alt av listverk, kjøkkeninnredning osv er enkle og glatte. 

Hva tenker du er dill og dall? :)

Skrevet

Jeg synes det er finere med noen få store detaljer enn mange små hvis plassen er begrenset, men som det nevnes over her da uten masse annet dill og dall. Og med dill og dall mener i hvert fall jeg nips, puter, duker, lysestaker, blomstervaser, lampetter osv. ;) 

Skrevet

Jeg er minimalistisk. Jeg har bare ting som betyr noe for meg, og jeg samler på bøker. Men alle ting har sin plass, og det er viktig. Jeg tenker det blir bra med forslaget ditt, om du holder det enkelt ellers i leiligheten :) 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Leo skrev:

Jeg synes det er finere med noen få store detaljer enn mange små hvis plassen er begrenset, men som det nevnes over her da uten masse annet dill og dall. Og med dill og dall mener i hvert fall jeg nips, puter, duker, lysestaker, blomstervaser, lampetter osv. ;) 

Åja, nei jeg skal ha ut mest mulig dill og dall herfra. 😊

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Minlillesky skrev:

Jeg er minimalistisk. Jeg har bare ting som betyr noe for meg, og jeg samler på bøker. Men alle ting har sin plass, og det er viktig. Jeg tenker det blir bra med forslaget ditt, om du holder det enkelt ellers i leiligheten :) 

Takk, jeg liker bøker selv men jeg har redusert de kraftig til bare favorittene. Max 4 stk faktisk. 

Årsaken til at jeg setter igang med dette er fordi jeg er lei av å tørke støv bla. Men ønsker å ha det litt fint selv om det blir minimalistisk da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten leilighet samtidig som jeg har få,  litt tunge kompakte møbler, og det fungerer helt fint. Bruker farger på møbler, gardiner og bilder for å skape liv i rommet. Ettersom det er den stilen jeg liker ville jeg ikke følt at jeg hadde det koselig hvis jeg skulle hatt bare små spinkle ting.  Egentlig er det ikke så nøye hva interiørmagasiner eller andre måtte mene så lenge du liker det selv :)

Anonymkode: 8e4be...704

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en liten leilighet samtidig som jeg har få,  litt tunge kompakte møbler, og det fungerer helt fint. Bruker farger på møbler, gardiner og bilder for å skape liv i rommet. Ettersom det er den stilen jeg liker ville jeg ikke følt at jeg hadde det koselig hvis jeg skulle hatt bare små spinkle ting.  Egentlig er det ikke så nøye hva interiørmagasiner eller andre måtte mene så lenge du liker det selv :)

Takk for innspill :)

Jeg har ett stort møbel som tar mye plass, pluss garderobeskapet. Resten ønsker jeg å holde til et minimum. Jeg er så vant med å bruke små ting i interiøret men ulempen er at det fort blir altfor mange små ting over alt. Jeg tenkte derfor å ta noen bevisste valg på store ting slik at jeg unngår å fylle opp med mange små ting igjen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Det kan bli skikkelig bra, om resten er på et helt minimum. Jeg innredet en hybelleilighet på 20 kvm med to svææære bilder (høyt under taket) med detaljer i illrødt, det ble steinkult om jeg får si det selv :P Men, da var bildene det eneste nipset som var der. 

Har også begrenset med nips hjemme, og følselsen når du skal tørke støv er herlig! 

Anonymkode: 2a874...356

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ser litt forbi de fleste norske, og etter min mening litt kjedelige, interiørmagasinene så kan man hente inspirasjon til nettopp å sette sammen et eklektisk interiør av gjenstander og møbler man liker eller har et spesielt forhold til.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kan bli skikkelig bra, om resten er på et helt minimum. Jeg innredet en hybelleilighet på 20 kvm med to svææære bilder (høyt under taket) med detaljer i illrødt, det ble steinkult om jeg får si det selv :P Men, da var bildene det eneste nipset som var der. 

Har også begrenset med nips hjemme, og følselsen når du skal tørke støv er herlig! 

Anonymkode: 2a874...356

Kan du ikke beskrive hvordan leiligheten var møblert? Virka skikkelig kul ut fra det lille du beskrev :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...