Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sendt klage på politiet til statsadvokaten fra min bistandsadvokat. Jeg har fått en kopi av et brev fra statsadvokaten til politiet der det står "påtegningsark"  ... så står det fullt navn med fødseldato av den jeg har anmeldt, og forklaring på at de har mottatt klage fra og hva de mener at politiet må gjøre. Jeg forstår ikke hvorfor navnet på den jeg har anmeldt står i blokkbokstaver i overskriften m. f.nr + at jeg har anmeldt flere, så når det først står en person, hvorfor står det ikke de andre også? 😳

Anonymkode: 2508a...75e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette snakker du med bistandsadvokaten om. Ring dit i morgen. 

Anonymkode: 937de...a6b

Skrevet

Hei! Et påtegningsark er et oversendelsesbrev som følger med straffesaker. Der står det info om hva som har skjedd i saken, og hva politiet foreslår skal være videre saksgang. 

Det virker som dette gjelder en veldig privat sak så du bør heller ringe advokat, evt politi og spørre om det du lurer på :)

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok, takk! Bare ble litt stresset av dette, og er en utålmodig sjel, så å vente til i morgen kjentes vanskelig ut:) Men ja, skal ta det videre i morgen. 

Anonymkode: 2508a...75e

Skrevet

Det forstår jeg godt at du er, og det er garantert en god forklaring til det du spør om :) Kanskje der kommer flere påtegningark med andre sin info? Slike detaljer kommer veldig an på saken det gjelder, og jeg håper du får svar på alt du lurer på i morgen.

Så masse lykke til fremover! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...