AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 En venninne av meg tror hun har gjort det store, nemlig å bli blogger. Nå skal hun bli rik. Men hun har jo ikke peiling. Skriver korte, rare innlegg og stjeler bilder fra andre nettsider. Hun har prøvd å lage reklamer der hun skal tjene penger, men linkene funker ikke og hun har null peiling på data. Hun bør vel lære seg det med å lage koder? Finnes det bloggmaler der man slipper å kunne seg med koding for å legge inn reklamer i bloggen? Ikke vil hun betale for advertising heller, men maser på oss vennene om å klikke oss inn på bloggen sin og maser om at vi må kjøpe de og de produktene (hun har blitt affiliate) - men jeg orker i alle fall ikke å bli prakket på ting. Hva skal jeg si til henne? Jeg syns hun heller bør blogge for moro skyld til hun får en litt mer proff blogg og flere lesere - før hun skal tenke tanken på å tjene penger på bloggen. Men hun blir bare sur når jeg gir henne råd. Har dere linker til sider jeg kan tipse henne om? Kanskje hun "hører" mer på andres råd enn mine. Jeg har ikke blogg, men jeg har ikke helt troa på disse ambisjonenen hennes. Anonymkode: b5967...683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå