Tusseline Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Er det noen som vet om teoriprøven for bil (klasse B) kommer til å forandre seg etter nyttår? Har hørt rykter om at biltilsynet skal kutte ut opplysningen om hvor mange av svaralternativene som er riktige.
Icy Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Utenat jeg skal skal si det skråsikkert så tror jeg det kan stemme. Om det bare har vært diskutert eller om det skjer kan jeg ikke svare på... Du får glede deg til nyttår så finner du ut av det
Samantha Skrevet 31. desember 2004 #3 Skrevet 31. desember 2004 Har dei nokon gong opplyst om kor mange alternativ som er riktige? Det trur ikkje eg dei gjorde då eg tok lappen (3,5 år sidan). Meinar det var sånn at alt frå ingen til alle alternativa kunne vere rett, og thats it.
Mrs. B Skrevet 31. desember 2004 #4 Skrevet 31. desember 2004 Når jeg tok den i mai stod det hvor mange av alternativene som var riktige.
Tusseline Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2005 Du får glede deg til nyttår så finner du ut av det Jepp. Krysser fingrerne for at det ikke blir forandret noe på, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå