AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Møtte en fyr for 4 uker siden. Vi kom godt overens, praten gikk lett og alt var bra. Sa ifra til han at jeg ennå ikke er over eksen og at jeg ikke ønsker forhold. Han sa dette gikk bra for han var tålmodig. Vi hadde kontakt daglig, men kun mulighet til å møtes i helgene. Vi har jo delt mye, men under to samtaler har jeg vært usikker på å fortsette. Både fordi jeg sliter med tillit og tidligere erfaringer, og at jeg ønsket å være singel en stund fremover. Han mente det ikke var noe problem, han er fortsatt tålmodig han. Spurte han om hva hvis han en dag bare ikke hører mer fra meg pga ting, da mente han at det ville være synd, men han forsto. Nå har jeg følt meg litt som jeg er i et forhold uten å være det. Har ikke følt meg så fri som jeg har ønsket. Opplevde blant annet at han ville bruke hver eneste ledige tid sammen og om jeg heller ville være med venninne ble han mistenksom og ville vite hva vi skulle. Så jeg "dumpet" han. Følte alt ble feil. Også viser det seg at han følte mer rundt dette enn hva han har sagt. Og nå sitter jeg her som den fæle dama liksom! Måtte bare få ut litt frustrasjon rundt dette! Anonymkode: eef9a...279 1
Million Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Hva er det du føler sånn frustrasjon over da? Kan ikke helt se at det er noen grunn til at du skulle føle det. Du ville ikke ha et forhold, ferdig med det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 2 minutter siden, Million skrev: Hva er det du føler sånn frustrasjon over da? Kan ikke helt se at det er noen grunn til at du skulle føle det. Du ville ikke ha et forhold, ferdig med det. At jeg har såret han? Selv om Jan visste hva han gikk til. Anonymkode: eef9a...279 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At jeg har såret han? Selv om Jan visste hva han gikk til. Anonymkode: eef9a...279 Han* Anonymkode: eef9a...279
TinyBean Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Du gjorde et valg og var ærlig med ham hele veien. Hva han tenker og føler er ikke din feil. Det er fullt lovlig å ikke ville være i forhold med folk av ulike grunner. Selvfølgelig trist for han at du ikke ville være i forhold, men er du ikke klar eller har ikke lyst enda, er det ditt valg. Det med at han ble mistenksom da du ville være med en venninne høres ikke akkurat bra ut. 3
Million Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: At jeg har såret han? Selv om Jan visste hva han gikk til. Anonymkode: eef9a...279 Det er vel ingenting å føle frustrasjon over. Såvidt du beskriver det, var du ærlig på det fra starten av, så det er ingen grunn til å bli frustrert nå i hvert fall. 1
Gjest C.Tramell Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Det er enkelt å unngå slike situasjoner hvis man vil. Man holder seg til one night stands og lar bare være å treffe folk flere ganger. Når man sier at man ikke vil ha et forhold, men vil møte vedkommende ofte og dele følelser og opplevelser oppfører man seg jo som om man vil det litt likevel. Det ligger et kanskje i luften, så da synes jeg ikke det er så rart om noen ender opp med å bli såret. Det er ikke snilt å behandle en fyr som en kjæreste og samtidig gjøre det klart for ham at det er han ikke. Dropp dating til du er klar for et forhold, eller fortsett som før og aksepter at noen kanskje vil se på deg som den fæle dama.
Trolltunge Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Menn er litt rare slik, har jeg inntrykk av. Vil man ha et forhold viker de gjerne, men vil man det ikke sitter de som klistret. Jeg synes imidlertid ikke at du skal ha dårlig samvittighet når du har vært ærlig hele veien. Da tok han en sjanse på at du ville ombestemme deg, men kan ikke være sur eller skuffet over at du ikke ombestemte deg. Det får han ta på egen kappe.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Det er godt mulig du kjente deg frustrert fordi du egentlig innerst inne visste at han løy. Folk som later som om de er enige og ikke sier hva de egentlig vil fordi de 1. Ikke tror på det du sier og at du mener det 2. Håper du forandrer mening eller avslører at du egentlig vil (det han mener at du vil. At du ikke ønsker det, teller visst ikke.) er folk det er lurest å unngå. Lytt til magefølelsen og avslutt ting litt tidligere og ikke anklag deg selv for å såre andre. For hva gjør vel han med den oppførselen der? Så se på handlingene, de veier tyngre enn orda. Anonymkode: 3a73c...3f1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 13 minutter siden, C.Tramell skrev: Det er enkelt å unngå slike situasjoner hvis man vil. Man holder seg til one night stands og lar bare være å treffe folk flere ganger. Når man sier at man ikke vil ha et forhold, men vil møte vedkommende ofte og dele følelser og opplevelser oppfører man seg jo som om man vil det litt likevel. Det ligger et kanskje i luften, så da synes jeg ikke det er så rart om noen ender opp med å bli såret. Det er ikke snilt å behandle en fyr som en kjæreste og samtidig gjøre det klart for ham at det er han ikke. Dropp dating til du er klar for et forhold, eller fortsett som før og aksepter at noen kanskje vil se på deg som den fæle dama. Så valget er enten mellom one night stands eller et fast, seriøst forhold? Nei, virkelig. Det er ikke noe galt i å ha en useriøs flørt eller en uforpliktende relasjon. Det viktigste her er at man er tydelig på hva man vil. Det var TS, og da er det litt for dumt at denne fyren i ettertid sier at han trodde det var noe annet og han hadde følelser. Ja, det kan skje at man får følelser, men da får man heller ha litt vett og trekke seg ut. Hvis man ikke gjør det til tross for at den andre parten ikke vil noe mer, ja, da kan man ikke skylde på noen andre enn seg selv. Jeg er ikke enig i at dating må lede til et forhold. Anonymkode: aed61...5e6 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At jeg har såret han? Selv om Jan visste hva han gikk til. Anonymkode: eef9a...279 Sånn kan det gå. Det fungerer rett og slett ikke å ha et følelsesløst seksuelt forhold. EN av partene vil ALLTID, UANSETT, få følelser før eller senere!!! Anonymkode: c9edc...5c2
Gjest C.Tramell Skrevet 26. mai 2017 #12 Skrevet 26. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så valget er enten mellom one night stands eller et fast, seriøst forhold? Nei, virkelig. Det er ikke noe galt i å ha en useriøs flørt eller en uforpliktende relasjon. Det viktigste her er at man er tydelig på hva man vil. Det var TS, og da er det litt for dumt at denne fyren i ettertid sier at han trodde det var noe annet og han hadde følelser. Ja, det kan skje at man får følelser, men da får man heller ha litt vett og trekke seg ut. Hvis man ikke gjør det til tross for at den andre parten ikke vil noe mer, ja, da kan man ikke skylde på noen andre enn seg selv. Jeg er ikke enig i at dating må lede til et forhold. Anonymkode: aed61...5e6 Jeg får bare gjenta meg selv. Hun kan selvfølgelig fuckfriende og date folk så ofte og lenge hun vil selv om hun ikke vil innlede noe seriøst med dem, men hun må godta at noen av dem kanskje vil se på henne som en fæl og slem dame. De er jo mennesker og ikke roboter. Mennesker har følelser, og selv om man har vært ærlig i utgangspunktet vil noen likevel ha håp om at det skal utvikle seg til noe mer. Jeg synes det er egoistisk eller vanvittig naivt å tro at alt skal gå knirkefritt bare fordi man har en avtale. Voksne mennesker må ta konsekvensene av sine handlinger og slutte å syte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå