AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 I så fall, hvor lenge? De går ut i dag. Kan de holde til i morgen? Til over helga? Anonymkode: 15425...f35
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Smaker det bra, ser det bra ut og lukter det bra så er det bra. Skjønner meg ikke på folk som kaster mat bare fordi det går ut på best før-dato! Totalt unødvendig kasting av mat. Anonymkode: 441f6...561 3
emilie123 Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: I så fall, hvor lenge? De går ut i dag. Kan de holde til i morgen? Til over helga? Anonymkode: 15425...f35 Jeg er litt skeptisk til mat som har gått ut på dato, men har spist cottage cheese som har godt ut på dato med 2 dager. Tenker at den er litt som melk, hvis den ikke lukter/smaker surt så er den helt grei. Er jeg i tvil så tar jeg en liten smak.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smaker det bra, ser det bra ut og lukter det bra så er det bra. Skjønner meg ikke på folk som kaster mat bare fordi det går ut på best før-dato! Totalt unødvendig kasting av mat. Anonymkode: 441f6...561 Takk, det vet jeg. Men lurte på om hvor fort jeg burde spise den for å unngå å oppdage at den ikke lenger er spiselig. Jeg har tre bokser, som alle går ut i dag, nemlig. 4 minutter siden, emilie123 skrev: Jeg er litt skeptisk til mat som har gått ut på dato, men har spist cottage cheese som har godt ut på dato med 2 dager. Tenker at den er litt som melk, hvis den ikke lukter/smaker surt så er den helt grei. Er jeg i tvil så tar jeg en liten smak. Takk, da satser jeg på at de skal holde ut frokost lørdag. Anonymkode: 15425...f35
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 Det er jo et syrnet produkt, og vil altså holde lenger enn melk. De holder seg nok helt fint over helgen. Du kan også bruke hytteost til bakst. Anonymkode: 74c48...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå