AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Hvilke mennesketyper trives du best med? Og hvilke trives du minst med? Anonymkode: cca50...5ff
stan Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Det er jo bare 10 typer mennesker. De som kan binæretall, og de som ikke 10
Gjest Athleisure Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Trives best med mennesker jeg kan se opp til. De må være bedre enn meg
Hedy Lamarr Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Smarte mennesker (uavhengig av utdannelse eller ei) som jeg kan ha gode diskusjoner med. Mennesker som elsker å lage god mat, drikke god vin, og sitte rundt bordet i evigheter og delta i saklige og morsomme samtaler. Liker ikke skrytepaver, egoister, rasister, antifeminister, sportsidioter, overfladiske personer, bl.a. 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 3 timer siden, Amawhatsnot skrev: Smarte mennesker (uavhengig av utdannelse eller ei) som jeg kan ha gode diskusjoner med. Mennesker som elsker å lage god mat, drikke god vin, og sitte rundt bordet i evigheter og delta i saklige og morsomme samtaler. Liker ikke skrytepaver, egoister, rasister, antifeminister, sportsidioter, overfladiske personer, bl.a. Optimistisk mann søker livsledsager. Leter etter ei som vil ha lange diskusjoner, tur i skog og mark, nyter gjerne et glass vin, godt selskap. Ingen barn. Anonymkode: 023bf...bb9 6
Ild Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 Jeg trives med mennesker som finner løsninger på problemene sine, eller som aksepterer det de ikke ønsker/kan endre (eller at de jobber med å komme dit). Hater faktisk å være sammen med folk som skylder på andre, omstendighetene, er selvmedlidende og generelt tar en rolle som offer. 3
Gjest C0smos Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Snille, åpne og omsorgsfulle mennesker som klarer å se sine egne feil. Folk som går ut av sin vei for å hjelpe andre og som respekterer mennesker, uansett om de deler like meninger/synspunkt eller ikke - det er vakre mennesker det! De jeg liker minst er nok de med motsatte trekk, og folk som rakker ned på andre for å heve seg selv
Franord Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Jeg liker personer som er positivt interessert i andre mennesker, og som byr på seg selv. Raushet og evne til omsorg kommer langt foran status, intelligens og utdanning. Har ikke så mye til overs for folk som er utpreget rasister, antifeminister, selvsentrerte og nedlatende. 4
melatonin Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Liker morsomme og glade mennesker, med min type humor, som har selvironi, er lette å være i lag med. Som ikke skal diskutere alt, som ikke skal være best i alt og kunne alt. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 Bortsett fra det åpenbare (voldsmenn, rasister, antifeminister, fundamentalister osv) så kommer jeg dårlig overens med folk som skal tyte i vei hele tiden om uinteressante ting. Har en sånn på jobb og holder på å bli sprø. Hun snikksnakker konstant og prøver å spøke hele tiden, som bare er totalt umorsomt og dølt.. Hvis du skal prate mye så bør du i det minste være kjapp i replikken og ha litt på kanten humor som faktisk er underholdende for de rundt, ellers blir det bare støy. Huff, litt slemt, for hun er virkelig en koselig jente, er vel bare kjemien som er feil og at jeg er introvert og blir sliten av å hele tiden respondere høflig på masingen hennes. Anonymkode: 077b4...d84 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #11 Skrevet 25. mai 2017 10 timer siden, Amawhatsnot skrev: Smarte mennesker (uavhengig av utdannelse eller ei) som jeg kan ha gode diskusjoner med. Mennesker som elsker å lage god mat, drikke god vin, og sitte rundt bordet i evigheter og delta i saklige og morsomme samtaler. I tillegg til han over her, så likerjeg ikke altfor pratsomme mennesker. De som snakker i vei om alskens uinteressante opplevelser og har en historie til hvert ord omtrent. :b Derimot liker jeg: 4 timer siden, Franord skrev: Jeg liker personer som er positivt interessert i andre mennesker, og som byr på seg selv. Raushet og evne til omsorg kommer langt foran status, intelligens og utdanning. 3 timer siden, melatonin skrev: Liker morsomme og glade mennesker, med min type humor, som har selvironi, er lette å være i lag med. Som ikke skal diskutere alt, som ikke skal være best i alt og kunne alt. Og mennesker som ikke passer "inn i en bås". Vanskelig å forklare, men når man hsr flyttet endel, så møter man veldig ofte de samme mennesketypene igjen. F.eks kverulanten og liker mennesker som ikke prøver å plassere meg i en bås. Anonymkode: 4b901...f49
Meadow Skrevet 25. mai 2017 #12 Skrevet 25. mai 2017 Jeg liker ikke bedrevitende, belærende, autoritære, kverulerende, negative og falske folk.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #13 Skrevet 25. mai 2017 Trives best med mennesker som er ærlig og direkte (med velvalgte ord), som liker å være med på det meste, som tar seg selv lite høytidelig, som er samfunnsengasjerte, omsorgsfulle og snille, som er inkluderende og åpen for andre mennesker. Jeg trives dårligst med mennesker som er veldig selvopptatt, egoistisk, har høyt temperament, er høy på seg selv, som jeg ikke har noe som helst til felles med, er dømmende eller som er veldig lukket. Anonymkode: cbfa6...527
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #14 Skrevet 26. mai 2017 Trives minst med de som er supersosiale og tror at vi andre ønsker å være akkurat som dem. "Åjoda, kom igjen, nå, du vil egentlig bli med". Nope. Trives best med smarte, stillferdige mennesker. Men kan trives med mange slags mennesker så lenge de aksepterer at folk er forskjellige. Anonymkode: fb99e...d5f
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #15 Skrevet 26. mai 2017 Jeg trives best med mennesker som er åpne, kreative, humoristiske/ler mye, klarer å se det positive og klarer å se seg selv i et bredere perspektiv, sympatiske folk, mennesker som kan bli med å se på stjernene en fredags kveld, tenne bål lørdags kveld og danse på søndag morgen. Jeg trives svært sjelden med folk som er psykopater, antifeminister, Trump-tilhengere, BI folk, folk som skryter av sin egen jobb og økonomi, homofober, fotball-gutter, og sist men ikke minst: folk som baksnakker andre hele tiden! Blæh! Anonymkode: 4d6de...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #16 Skrevet 26. mai 2017 baksnakkende negative folk Anonymkode: b7b0a...76c
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #17 Skrevet 26. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra det åpenbare (voldsmenn, rasister, antifeminister, fundamentalister osv) så kommer jeg dårlig overens med folk som skal tyte i vei hele tiden om uinteressante ting. Har en sånn på jobb og holder på å bli sprø. Hun snikksnakker konstant og prøver å spøke hele tiden, som bare er totalt umorsomt og dølt.. Hvis du skal prate mye så bør du i det minste være kjapp i replikken og ha litt på kanten humor som faktisk er underholdende for de rundt, ellers blir det bare støy. Huff, litt slemt, for hun er virkelig en koselig jente, er vel bare kjemien som er feil og at jeg er introvert og blir sliten av å hele tiden respondere høflig på masingen hennes. Anonymkode: 077b4...d84 Jeg er så enig. Og sånne folk som skal fortelle deg altfor mye personlige greier,uten at du har invitert dem til å gjøre det. Når det gjelder kollegaen din, så har du min dypeste medfølelse. Det er mange som irriterer seg over folk som bare skravler uten egentlig å ha noe å si-og spesielt i lunsjen. Om du vil ha noen triks, så ha på deg hodetelefoner for å signalisere at du jobber og ikke er interrisert i småskravling akkuratt nå. I tillegg kan du også prøv å la være å snakke tilbake hver gang. Reagerer hun, så si "Ja,du må unnskylde,men akkuratt nå så må jeg fokusere på jobben min. " Snakker hun videre, så gjenta det samme rolig.Ikke gjør noe mer ut av det enn det. Det er en kunst å gå overens med folk på arbeidsplassen,da man tross alt skal jobbe sammen med dette mennesket igjen. Anonymkode: 913f7...a51
Lurium Skrevet 26. mai 2017 #18 Skrevet 26. mai 2017 Trives best med rasjonelle/introverte, fikser ikke sånne "Her kommer jeg/se på meg"- mennesker som tror de er verdens midtpunkt.
makkapakka Skrevet 26. mai 2017 #19 Skrevet 26. mai 2017 Trives best med sånne jeg kan prate vås med i lange baner, eller avogtil litt halvalvorlige problemer som ikke tar seg selv så høytidelig og er så jævla perfekte. Greier ikke de som spyr ut negativitet i lange baner og har så mye personlige problemer at jeg kjenner at jeg har lyst å stikke av når de åpner kjeften, eller forteller meg hele tiden hva jeg gjør feil, liker heller ikke veldig stille personer som jeg må dra ordene ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå