Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man har spotify, kan man da overføre den til mobilen gratis, eller må en opprette en ny konto der spesielt først? Får ikke lastet ned. 

Anonymkode: 52ee0...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke egen konto for det. Jeg bare hentet det og logget meg inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Kan du gi litt flere detaljer? 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finner ikke ut hvordan jeg gjør det. Kan du gi litt flere detaljer? 

Jeg har app store så søkte opp spotify der og valgte åpne og det som kommer etterpå er vel innstallèr eller noe sånt. Det står vel kanskje kjøp først men man blir ikke belastet for to stk selvom man trykker på den. Om ikke appen legger seg på mobilen ville jeg prøvd å restarte tlf, men utover det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Takk. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha Premium for å få den på telefonen. Gratisversjonen funker bare på PC.

Anonymkode: 60bf0...d89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Jeg har det. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare laste ned appen og logge deg inn med samme mail og passord som du bruker på Spotify på pcen. 

Anonymkode: eda73...602

• Liker 2
Skrevet

Også må du trykke deg inn på hver spilleliste du ønsker å laste ned og velge Download.

En annen ting som er kjekt er å gå inn i innstillingene i appen og velge Download Quality til det høyeste.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 25.5.2017 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Du må ha Premium for å få den på telefonen. Gratisversjonen funker bare på PC.

Anonymkode: 60bf0...d89

Nei det må man ikke. Jeg har gratisversjonen og bruker den måte på Ipad og mobil. På mobil er det dog noen begrensninger som at man ikke får velge sang fra spilleliste selv. Det er kun Shuffle play - får hoppet over og spolt et X antall ganger. 

Anonymkode: c147b...368

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei det må man ikke. Jeg har gratisversjonen og bruker den måte på Ipad og mobil. På mobil er det dog noen begrensninger som at man ikke får velge sang fra spilleliste selv. Det er kun Shuffle play - får hoppet over og spolt et X antall ganger. 

både :)

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo bare laste ned appen og logge deg inn med samme mail og passord som du bruker på Spotify på pcen. 

Anonymkode: eda73...602

Jeg har gjort det. 

30 minutter siden, TMB skrev:

Også må du trykke deg inn på hver spilleliste du ønsker å laste ned og velge Download.

En annen ting som er kjekt er å gå inn i innstillingene i appen og velge Download Quality til det høyeste.

Det er "download" som ikke virker her. Jeg får nå opp "go to settings to download using cellular". Jeg leter men aner ikke hvor jeg kan finne dette. 

Download Quality skal jeg sjekke.  Takk. 

AnonymBruker
Skrevet

I min spilleliste står det grønne små piler på venstre side av låtene, men ikke på alle. Hva betyr dette? Noen er lastet ned og andre er det ikke? 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det. 

Det er "download" som ikke virker her. Jeg får nå opp "go to settings to download using cellular". Jeg leter men aner ikke hvor jeg kan finne dette. 

Download Quality skal jeg sjekke.  Takk. 

Det er fordi du ikke er koblet på Wi-Fi. For å laste ned over mobildata (bruker mye data) så må du aktivere det under innstillinger i appen.

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min spilleliste står det grønne små piler på venstre side av låtene, men ikke på alle. Hva betyr dette? Noen er lastet ned og andre er det ikke? 

Stemmer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk igjen. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...