AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Del Skrevet 25. mai 2017 Hei! Den 10ende mai bestilte jeg noe som heter "popping boba" som hører til bubble tea fra ebay. Gikk gjennom mye styr da selgeren ville ha tax id, firma navn osv. men da jeg bare skulle ha privat sa han "ok" og opprettet et salgsobjekt som kunne shippes til norge med de jeg skulle ha. Jeg er sikker på at dette ikke er ulovlig å bestille til Norge da det er mange cafeer i Oslo som selger disse. Men når jeg leser på shippinga så står det: In transit. Missing, incorrect, incomplete or illegible export documents. (Return to sender) Altså, at pakken sendes tilbake til senderen. Kan det være en annen forklaring på det, eller er det ikke lov for meg som privatperson å bestille slikt? Hva det er jeg bestilte kan leses om her: https://www.bossenstore.com/collections/popping-bursting-boba Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 52728...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #2 Del Skrevet 25. mai 2017 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758645 Anonymkode: 85db2...eca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Del Skrevet 25. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1758645 Anonymkode: 85db2...eca Litt forskjell på tabletter på resept og noe som er lovlig for barn å kjøpe på frozen yoghurt. Anonymkode: 52728...5e7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Del Skrevet 25. mai 2017 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Den 10ende mai bestilte jeg noe som heter "popping boba" som hører til bubble tea fra ebay. Gikk gjennom mye styr da selgeren ville ha tax id, firma navn osv. men da jeg bare skulle ha privat sa han "ok" og opprettet et salgsobjekt som kunne shippes til norge med de jeg skulle ha. Jeg er sikker på at dette ikke er ulovlig å bestille til Norge da det er mange cafeer i Oslo som selger disse. Men når jeg leser på shippinga så står det: In transit.Missing, incorrect, incomplete or illegible export documents. (Return to sender) Altså, at pakken sendes tilbake til senderen. Kan det være en annen forklaring på det, eller er det ikke lov for meg som privatperson å bestille slikt? Hva det er jeg bestilte kan leses om her: https://www.bossenstore.com/collections/popping-bursting-boba Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 52728...5e7 Problemet står jo svart på hvitt i innlegget ditt - selger har ikke lagt ved tilstrekkelig dokumentasjon. "Manglende, feilaktige, ufullstendige eller uleselige eksportdokumenter. (Returneres avsender)" Anonymkode: 4beb9...795 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Del Skrevet 25. mai 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet står jo svart på hvitt i innlegget ditt - selger har ikke lagt ved tilstrekkelig dokumentasjon. "Manglende, feilaktige, ufullstendige eller uleselige eksportdokumenter. (Returneres avsender)" Anonymkode: 4beb9...795 Okei, jeg kom frem til at illigeble documents var ulovelige, men da betyr det uleseslige, så da er det bare for senderen å fikse dokumentene og sende på nytt? Beklager for dårlig formulert. Anonymkode: 52728...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #6 Del Skrevet 25. mai 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, jeg kom frem til at illigeble documents var ulovelige, men da betyr det uleseslige, så da er det bare for senderen å fikse dokumentene og sende på nytt? Beklager for dårlig formulert. Anonymkode: 52728...5e7 Jepp. illegible = uleselig illegal = ulovlig Anonymkode: 4beb9...795 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meley Skrevet 25. mai 2017 #7 Del Skrevet 25. mai 2017 Dette e noe jeg å skulle likt å bestille. Kan du fortelle hvordan det gikk med sendingen? Altså når du får den 😊 og om du ble fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2017 #8 Del Skrevet 26. mai 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp. illegible = uleselig illegal = ulovlig Anonymkode: 4beb9...795 Det forklarer litt mer, tusen takk! 6 timer siden, Meley skrev: Dette e noe jeg å skulle likt å bestille. Kan du fortelle hvordan det gikk med sendingen? Altså når du får den 😊 og om du ble fornøyd. Yes, kan sende deg en PM når jeg får høre med firmaet jeg kjøpte fra i dag ang shipping og slikt Anonymkode: 52728...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå