Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til klær. Jeg er 159 (ganske lav altså), smålubben, så siden jeg er litt lav så blir jeg på en måte seende enda mer lubben ut. (Veier 60 kg ca, men det er verst med fett rundt hoftene, magen og lårene).

Armene mine er også lubne, men der er det endel muskler også så det er greit nok.

Brystene er 65FF og henger endel så noen kan vel si at det ser litt unaturlig ut, men...sånn er naturen.

Noen som kan hjelpe meg med forslag til topper, gensere, bukser, skjørt, sko, som kan få meg til se bra ut. Har problemer med å finne topper og gensere som faktisk ser bra ut til puppene mine. :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det samme problemet selv og har funnet ut at bukser med bootcut/sleng ser bra ut pga at det gir en balanse til overkroppen. Ellers vil jeg anbefale gensere og topper med utringning - om du bruker gensere med høyhals eller tett utringing ser det ut som om puppene er større enn det de er. Ellers vil jeg også anbefale deg trompet ermer - ikke for store, men litt trompet. Det ser i hvertfall bra ut på meg. Du bør heller ikke gå store topper for å skjule magen eller lignende for da ser du også større ut.

Håper dette hjelper litt.

Skrevet

Enig med Lythande..I tillegg vil jeg si:

Hvis du synes det samler seg mye "på midten" kan du bruke 3/4lang erm på genserne, det funker! Tenkte ikke så mye over det før jeg så det på motepolitiet..

Gjerne med litt stor V hals.

Sko med litt hæl vil få deg til å se lengre og smalere ut.Bruk gjerne litt kraftig hæl.

Selskapsko bør være åpne over vrista, så ikke lenden kuttes.

A-formet kjole,med stor V foran, bred over skuldrene er kledelig. Gjerne lengde rett under knærne.

Håret bør ikke være langt og henge ned hvertfall. Enten satt opp, eller klippet til nakken,gjerne vippet litt ut.

Håper dette kan hjelpe deg litt..

Skrevet

Takk. Jeg har nå langt hår, men har det som regel oppsatt :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kvinneblader er alltid fulle av artikler om hvordan man skal kle seg etter sin kroppstype. Jeg synes imidlertid noen ganger disse rådene blir litt begrensende. Mesteparten handler om hvordan du skal kle deg for å virke litt slankere, men av og til bør du kanskje unne deg et spesielt plagg du liker (og som faktisk kler deg) selv om det ikke gjør deg så mye slankere? Jeg har venninner som sikler etter klær i butikkvinduer og i det litt for velfylte ( :oops: ) klesskapet mitt på plagg de digger, men er overbeviste om at de ikke kan gå i p.g.a noen ekstra kg, selv om jeg er sikker på at de ville sett flott ut i dem!

Selv har jeg små pupper, og ukebladene gir meg råd for hvordan jeg skal kamuflere dette "problemet". Vel, jeg bærer faktisk mine små pupper med stolthet jeg! :)

Du har uansett fått gode råd her, og andre generelle tips er vel:

-Fremhev de positive sidene ved kroppen din (vi har alle noen;) istedet for å skjule "problemområdene" i plagg som kunne vært brukt som telt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Et tips til: Susanna og Trinny fra motepolitiet er helt suverende når der gjelder slike råd. Se programmet (kanskje kjøp boka). Og de har også noen sider inne på den britiske kanalens nettsider der de gir ekstra tips.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du vil virke høyere, skal det være lurt å ha samme farge på over- og underdel. Pinstriper er sikkert fint til deg, jeg er ikke så høy, og trives veldig godt i pinstripede bukser. Føler at beina mine blir lengre av dem. Også høye hæler, selvsagt. Unngå tverrstriper på klærne..

:-)

Skrevet
Trinny & Susannah har en side hvor du kan legge inn egne mål og type og få forslag til klær.. - og gode råd om hva du bør unngå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...