Gå til innhold

Blitt så betatt av en, men vet ikke om jeg bare bør la det ligge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er sånn 3 mnd siden jeg så han for første gang og det sa liksom bare pang for meg og jeg ble skikkelig betatt. Mer sånn avstandbetatt. Har bare følt det sånn en gang før. Føler meg utrolig teit da altså, men drømmer så mye om han for tiden. 

Jeg sendte han en venneforespørsel på Facebook for 2 mnd siden, men han har ikke besvart den. Jeg håper det er fordi han ikke visste hvem jeg var da eller bare overså den, siden han ikke har avslått heller. Hadde jo ikke snakket med han på det tidspunktet engang, men tenkte det ikke var så teit å sende han en venneforespørsel fordi jeg selv har fått venneforespørsler fra folk på skolen jeg ikke har snakket med og jeg synes egentlig bare det er koselig at de vil legge meg til. (går på skole med han). 

Er jo ikke sikkert jeg liker han like godt om jeg ble kjent med han, men har så lyst til å bli det. Herregud har bare snakket med han en gang, for det er svært skjeldent vi er på skolen sammen. Da var det han som satt seg ved siden av meg og snakket til meg 2 ganger faktisk. (måtte vente på noe gruppegreier som begge hadde, men han kunne jo satt seg en annen plass og ikke snakket til meg). 

Ja, dette høres jo ut som en problemstilling i en tenårings liv, men tro det eller ei så er jeg i midten av 20 årene. Han er 21 har jeg sett. Alltid gått motsatt vei aldersmessig. Kan være han synes jeg er for gammel for han? Jeg har lyst til å sende han en melding på Facebook også, men er såå redd for at det virker desperat? Og tenk om han ikke ser den eller svarer på den heller. Hadde følt meg skikkelig teit da. Hva ville dere ha skrevet? Noe skolerelatert? Ekstremt lite sannsynlig at jeg treffer på han noe mer etter skolen er ferdig til sommeren forbi jeg bor i en annen by, så er ikke så mange måter å få kontakt med han på. 

Anonymkode: 04154...2ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Desperat er bare starten på hva du er.. Ikke gjør noe mer, glem han og move on. Hadde han vært interessert hadde han allerede tatt kontakt.

Anonymkode: 9369f...19f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kansellert facebook requesten for det er ganske creepy å sende en man ikke har pratet med vennerequest.
Kleint om han oppdager dette nå som dere har pratet, at du for lenge siden sende han request.
Så ville jeg pratet med han på skolen og blitt sikker på at han kjente meg igjen, ved at han begynte å hilse når han så meg i gangene osv. Også pratet mere med han og spurt han om facebooken hans, og lagt han til på nytt igjen hvis han fortalte den. Og fortsatt å prate på skolen, helt til han sendte meg en facebook melding og ville ha kontakt utenfor skolen.

Anonymkode: 52c3f...ed2

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sånn 3 mnd siden jeg så han for første gang og det sa liksom bare pang for meg og jeg ble skikkelig betatt. Mer sånn avstandbetatt. Har bare følt det sånn en gang før. Føler meg utrolig teit da altså, men drømmer så mye om han for tiden.

Mannlige studenter i din situasjon har i hundrevis av år skrevet lyriske kjærlighetsbrev ("til deg, o overjordiske vesen, som jeg fikk et glimt av og som har ødelagt konsentrasjonen min helt til jeg nå sitter her blindet av amors piler") i slike situasjoner, men det tør du kanskje ikke, du som har pupper i stedet for baller.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Desperat er bare starten på hva du er.. Ikke gjør noe mer, glem han og move on. Hadde han vært interessert hadde han allerede tatt kontakt.

Anonymkode: 9369f...19f

Føler ikke jeg er så desperat egentlig, men betatt er jeg vel da. Jeg har jo ikke gjort noe annet enn å sende han en venneforespørsel på Facebook. Har som sagt også fått venneforespørsler av folk på skolen som også har skrevet til meg på Facebook,  men som jeg aldri har snakket med face to face. Jeg synes bare det er koselig, men tydeligvis delte meninger om dette skjønner jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan vet du at han ikke har avslått forespørselen? 
Du får ikke beskjed om det dersom dem velger avslå forespørselen... 

Anonymkode: 5839b...c97

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville kansellert facebook requesten for det er ganske creepy å sende en man ikke har pratet med vennerequest.
Kleint om han oppdager dette nå som dere har pratet, at du for lenge siden sende han request.
Så ville jeg pratet med han på skolen og blitt sikker på at han kjente meg igjen, ved at han begynte å hilse når han så meg i gangene osv. Også pratet mere med han og spurt han om facebooken hans, og lagt han til på nytt igjen hvis han fortalte den. Og fortsatt å prate på skolen, helt til han sendte meg en facebook melding og ville ha kontakt utenfor skolen.

Føler bare det er enda mer kleint å trekke den tilbake. Hvis han merker det da, så ser han jo at jeg har vært inne å kikket om han har godtatt eller ikke. Jeg treffer han desverre aldri i gangene, eller på skolen generelt. Har bare vært ved et par anledninger. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det jeg kan avbryte forespørselen om jeg vil?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Hurepoix skrev:

Mannlige studenter i din situasjon har i hundrevis av år skrevet lyriske kjærlighetsbrev ("til deg, o overjordiske vesen, som jeg fikk et glimt av og som har ødelagt konsentrasjonen min helt til jeg nå sitter her blindet av amors piler") i slike situasjoner, men det tør du kanskje ikke, du som har pupper i stedet for baller.

Hvertfall ikke hundrevis av menn som gjør det der i nyere og nåtid hvertfall! Nå løper de rett på et forum å sutrer om jenta på bussen har snudd seg vekk når han 15 meter unna endelig hadde mannet seg opp til å kaaanskje gå bort å prate med hun og sier jenter som foretrekker at de spør rett ut om date istedet for å gi uttrykk for å være kamerater, er kravstore utakknemmlige kjerringer. 

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvertfall ikke hundrevis av menn som gjør det der i nyere og nåtid hvertfall! Nå løper de rett på et forum å sutrer om jenta på bussen har snudd seg vekk når han 15 meter unna endelig hadde mannet seg opp til å kaaanskje gå bort å prate med hun og sier jenter som foretrekker at de spør rett ut om date istedet for å gi uttrykk for å være kamerater, er kravstore utakknemmlige kjerringer. 

Glem dem, de er duster som heller ikke har baller. Det interessante er jo om ei kvinne kan kvinne seg opp til å gjøre noe som lenge har blitt sett på som über-romantisk (om dog noe passé i dag) når en mann gjør det. Bevis at det ikke er bare menn som kan være romantiske!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han har avslått forespørselen kan man sende en ny venneforespørsel. Dersom han ikke har svart på forespørselen står det fortsatt at du har sendt venneforespørsel. Ikke vanskeligere enn dette. 

Anonymkode: 0c5d8...47a

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han avslår en venneforespørsel får man ikke beskjed om det, men man kan finne det ut om man går inne på profilen hans. Enten så står det "Legg til som venn" på nytt ellers så står det ingenting, som betyr at det ikke er mulig for hun å legge han til på nytt. Han kan velge å trykke på "Ignorer" eller trykke på at hun ikke kan få sende flere venneforespørsler. Det har jeg opplevd selv. At folk har avslått meg og jeg ikke har fått muligheten til å sende en ny forespørsel. 

Anonymkode: 81ad0...59c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...