AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 Og i den anledning lurer jeg på om jeg skal bake kake etc til klassen hun går i nå til siste skoledag og kjøpe en gave til læreren? Kan jeg kjøpe vin og blomster? Det er en liten klasse og hun har gått i bhg med barna. Vi flytter pga brudd, 3 mil unna herfra. Anonymkode: 0379b...925
stinatina Skrevet 25. mai 2017 #2 Skrevet 25. mai 2017 Så hyggelig 💗 Det er ikke forventer, men en hyggelig gest om du har lyst til å bake/gi gave. 3
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 10 minutter siden, stinatina skrev: Så hyggelig 💗 Det er ikke forventer, men en hyggelig gest om du har lyst til å bake/gi gave. Læreren hennes er fantastisk og har alltid sett henne! Synes hun fortjener det:) Anonymkode: 0379b...925
stinatina Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Læreren hennes er fantastisk og har alltid sett henne! Synes hun fortjener det:) Anonymkode: 0379b...925 😍 Å! Flere sånne lærere!
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #5 Skrevet 25. mai 2017 God idé, men jeg ville droppet vin. Synes det er en uting å gi alkohol i gave, spesielt hvis gaven skal være fra barnet ditt. Anonymkode: 79b37...7d4 7
Minlillesky Skrevet 25. mai 2017 #6 Skrevet 25. mai 2017 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i den anledning lurer jeg på om jeg skal bake kake etc til klassen hun går i nå til siste skoledag og kjøpe en gave til læreren? Kan jeg kjøpe vin og blomster? Det er en liten klasse og hun har gått i bhg med barna. Vi flytter pga brudd, 3 mil unna herfra. Anonymkode: 0379b...925 Så koselig tenkt!! Enkelte lærere fortjener det lille ekstra for innsatsen de gjør, de fantastiske flinke lærerne som ser barna Du kan kjøpe vin og blomster. Om hun drikker vin da Eller så kan du gi gavekort og blomster? Gavekort blir kanskje litt kjedelig?
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #7 Skrevet 25. mai 2017 Ikke kjøp vin eller annen alkohol. Men noe godt å spise, samt blomster. Anonymkode: 571ac...755 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #8 Skrevet 25. mai 2017 Jeg lurer på det samme. Har lyst til å gi en liten oppmerksomhet til båre lærer, SFO og bhg når vi flytter. Jeg tenker kanskje at alkohol ikke er helt passende (vet ikke helt hvorfor, bare en følelse jeg har), men å bake en kake og gi en blomst eller god sjokolade el.l tenker jeg er veldig koselig. Anonymkode: b1c55...02d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #9 Skrevet 25. mai 2017 Det er jo også mulig at barnet ditt lager et personlig kort til henne om hun er i barneskolealder. Tipper på at datteren din har satt veldig stor pris på læreren også. Ellers er det jo mulig med blomster og gavekort eller en annen gave. Synes det blir litt feil med alkohol om det er i fra barnet ditt og deg. Anonymkode: 5ab60...f8d
Eneri Skrevet 25. mai 2017 #10 Skrevet 25. mai 2017 Fin ide, men jeg sier som noen over meg; finn på noe annet enn vin til læreren. Både er det kanskje å regne som gave fra barnet ditt, samt at det kanskje overrekkes på skolen? Mye annet fint du kan kjøpe. Evt blomster, en god kaffe og sjokolade. Eller et bilde og blomster osv. Fint for jenta å få en positiv avslutning ilag med klassen sin, og godt for læreren å få kred for jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå