Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 Ja nettopp. Har kjæreste og venner, men ingen av dem vil være med meg på nyttårsaften. Jeg skal altså gå inn i det nye året helt alene her i kjellerleiligheten min... Vil ikke tigge om å få være med heller, når kjæresten har lagt planer (før vi ble sammen), og det samme har vennene mine. Fint det. Helt alene på nyttårsaften...
Chiquita Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Logg deg inn på KG, for du er sikkert ikke alene
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 heihei...det er ikke så ille, det er bare å se på som en alminnelig kveld, hvis du da ikke er en av de da som måååå ut å feste og drikke. det er rett og slett bare oppskrytt.skal ikke noe stort jeg heller. reiser bort og får faktisk ikke med meg så mye raketter.. godt nyttår!
pusla Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 Huff da, så kjedelig. Får du ikke være med kjæresten din når han vet du skal sitte alene da?
Gjest Kaffegjesten Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 Merkelig kjæreste! Jeg kjenner ingen kjæreste som hadde handlet slik - heldigvis. Kjæresten din har ikke andre smarte trekk på lur også?
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Hva har du tenkt å gjøre for å få en fin nyttårsaften, da? Du legger vel ikke ansvaret for din trivsel over på andre, gjør du?
Tusenfryd Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Man kan det helt fint alene. Jeg er av typen som har masse venner ellers i året, men har aldri hatt noen å feire nyttårsaften sammen med. Nå har jeg mannen min, og vi har som regel invitert noen, men det er en bismak - hvor er vennene mine/hans/våre? Andre planer - uten oss. Og ja, jeg synes kjæresten din er litt rar som lar deg sitte alene på nyttårsaften - planer eller ikke. Men - som bananen sier, logg deg inn her og kos deg med masse andre som heller ikke er ute nyttårsaften og drekker seg ned og fryser rompa av seg klokken 12. Lei deg en god film, les en bok du ikke har tid til ellers og kos deg i ditt eget selskap!
Icy Skrevet 31. desember 2004 #8 Skrevet 31. desember 2004 Hvorfor klage bare fordi du er aleine en dag i året? Du har kjæreste skriver du. Lese litt på singelforumet så står det om mange single som er aleine på nyttårsaftenen. Du bør være heldig at du har kjæreste vettu
Leo Skrevet 31. desember 2004 #9 Skrevet 31. desember 2004 Vet du, det skal jeg også! Både hunden min og jeg hater raketter, spesielt i kombinasjon med berusede mennesker, så vi feirer sammen Vanligvis feirer vi stille og rolig sammen med et vennepar eller flere, men i år skal disse på nyttårsferie og mannen min skal jobbe. Selv ville jeg hatt dårlig samvittighet for å la hunden min være alene når jeg vet at han blir redd. Er overhodet ikke lei meg for å være alene! Har vært det på nyttårsaften flere ganger tidligere og det er kvelder jeg minnes med glede! Synes det er koselig å sitte i sofaen og se på rakettene på trygg avstand. Pleier også å få masse mail og tekstmeldinger fra venner og kjente som "synes synd på meg". (Hvilket det da altså ikke er ) Pleier å lage god mat, sørge for at det er rent og ryddig og finner frem en god bok eller en film og bare koooser meg. Det eneste som bekymrer meg er at folk starter med fyrverkeri allerede tidlig på kvelden, og siden både hunden og jeg er rimelig engstelige for den slags, må siste luftetur foregå relativt tidlig. Det fine er jo imidlertid at vi kan gå tur tidlig 1. nyttårsdag, friske og opplagte!
Gjest synseren Skrevet 31. desember 2004 #10 Skrevet 31. desember 2004 Synes du bør revudere forholdet til kjæresten din jeg, høres ikke ut som han bryr seg om deg. Min samboer hadde aldri latt meg sitte alene på en slik dag/kveld.
Kittykat Skrevet 31. desember 2004 #11 Skrevet 31. desember 2004 Synes du bør revudere forholdet til kjæresten din jeg, høres ikke ut som han bryr seg om deg. Min samboer hadde aldri latt meg sitte alene på en slik dag/kveld. Ikke min heller. Selv om han la disse planene før dere ble sammen, så er det vel mulig for han å ta deg med på dette uansett, vel? Hva er det han skal da, som gjør at du ikke kan være med? Vet han at du er helt alene denne dagen? Jeg må si at jeg hadde blitt snurt hvis kjæresten min ikke hadde inkludert meg ( så fremt jeg var alene denne dagen da ). Men det er meg det da. Det er mulig å forandre på planene bittelitt selv om de er planlagt lenge før. Jeg personlig synes han kunne invitert deg med,
ella.P Skrevet 31. desember 2004 #12 Skrevet 31. desember 2004 Man kan det helt fint alene. Og ja, jeg synes kjæresten din er litt rar som lar deg sitte alene på nyttårsaften - planer eller ikke. Jeg har selv feiret nyttårsaften alene for endel år tilbake i tid - hadde det aldeles bra. Jeg var alenemor og barna var hos sin far. Ordna meg med litt god mat - så litt på tv og koste meg - i "mitt eget selskap". Jeg stod i vinduet og fikk med meg raketter klokka 12, før jeg tok kveld :-) Men jeg syns jo det blir litt feil at du ikke skal tilbringe kvelden sammens med kjæresten din....... Er man 2 - ja så lar man ikke den ene sitte hjemme alene, såfremt man ikke ønsker det da.
Barbie Skrevet 31. desember 2004 #13 Skrevet 31. desember 2004 Hvis det er noen trøst, så skal jeg også være alene i kveld. Gubben skal jobbe, og vennene mine har nok med sitt. Jeg skal kose meg med deilig mat, og finner sikkert noe å se på Tv'n. Tror det blir en avslappende og fin kveld jeg.
*Lene* Skrevet 31. desember 2004 #14 Skrevet 31. desember 2004 Ja nettopp. Har kjæreste og venner, men ingen av dem vil være med meg på nyttårsaften. Jeg skal altså gå inn i det nye året helt alene her i kjellerleiligheten min... Vil ikke tigge om å få være med heller, når kjæresten har lagt planer (før vi ble sammen), og det samme har vennene mine. Fint det. Helt alene på nyttårsaften... Pussig at kjæresten din lar deg sitte alene, når han VET du er alene, og helst ikke vil det.. (Eller vet han det kanskje ikke?)
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2004 #15 Skrevet 31. desember 2004 Rar kjæreste må jeg si... (dersom han ikke skal jobbe i kveld) Skal han på fest og du ikke kan være med, er det noe galt med forholdet (han)... Og har han en slik vanskelig familie at du ikke kan være med dit, så regn med at han også er ganske vanskelig, mest sannsynligvis...
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #16 Skrevet 31. desember 2004 dårlig gjort av kjæresten og vennene dine de kunne vel tatt deg med dit de skal
LilleBille Skrevet 31. desember 2004 #17 Skrevet 31. desember 2004 Rent bortsett fra at jeg synes det virker merkelig at en kjæreste skal på en fest hvor du ikke kan være med - er det å være alene på en sånn dag som nyttårsaften ikke alltid så ille. Jeg har selv valgt å takke nei til diverse - da jeg synes det kan være godt å være helt alene - og bruke en sånn dag til litt ettertanke. Speiselt sånn som det er nå med den katastrofen som har vært .. føler jeg heller ikke noe særlig for å feste.
Gjest Moonshadow Skrevet 31. desember 2004 #18 Skrevet 31. desember 2004 Jeg skal også sitte alene i kveld, men jeg har valgt dette selv da. Synes det er litt godt jeg.
Alterna Skrevet 31. desember 2004 #19 Skrevet 31. desember 2004 Sitter hjemme hos foreldra foran dataen ikveld. får ta igjen feiringen dobbelt opp neste år.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #20 Skrevet 2. januar 2005 Det er veldig mange som er alene på nyttårsaften,julekvelden og resten av året. Sutrer over at du skal være alene på en slik kveld. Se ut i verden og se hva som skjer. tror de har grunn til å føle seg utenfor nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå