AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #1 Skrevet 25. mai 2017 hvor mange dager på rad kan man få like sterke streker ved kjemisk graviditet? Anonymkode: e7474...148
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Jeg hadde kjemisk for noen år siden og hadde veldig svak strek dagen før mensen. På dagen mensen kom var streken på sitt sterkeste, men ganske svak. I dagene etter fikk jeg veldig svake streker. Det tok vel 4-5 dager før de var borte. Ikke spør hvorfor jeg dreiv og testet under mensen Anonymkode: ba6f5...308
snehvit88 Skrevet 28. mai 2017 #4 Skrevet 28. mai 2017 (endret) På 5/25/2017 den 9.28, AnonymBruker skrev: Jeg hadde kjemisk for noen år siden og hadde veldig svak strek dagen før mensen. På dagen mensen kom var streken på sitt sterkeste, men ganske svak. I dagene etter fikk jeg veldig svake streker. Det tok vel 4-5 dager før de var borte. Ikke spør hvorfor jeg dreiv og testet under mensen Anonymkode: ba6f5...308 Hvor mange dager tok det for deg før mensen kom etter kjemisk? Til ts, det tror jeg varierer mye. Hadde en syklus positiv test 1 dag. Den var veldig svak men det var rosafarge på streken. Neste pp var ny kjemisk, men da startet jeg på crinone (som gjorde at den ikke slapp) så den holdt i to uker. Endret 28. mai 2017 av snehvit88
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2017 #5 Skrevet 28. mai 2017 12 timer siden, snehvit88 skrev: Hvor mange dager tok det for deg før mensen kom etter kjemisk? Til ts, det tror jeg varierer mye. Hadde en syklus positiv test 1 dag. Den var veldig svak men det var rosafarge på streken. Neste pp var ny kjemisk, men da startet jeg på crinone (som gjorde at den ikke slapp) så den holdt i to uker. Mensen kom en dag forsinket! Anonymkode: ba6f5...308
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Hei! Ikke meningen å kupp tråden men jeg stiller et eget spørsmål angående kjemisk her så ikke det blir så mange tråder... Denne syklusen har vært litt annerledes og jeg lurer på om det var en kjemisk.. Jeg har aldri vært gravid og jeg har aldri opplevd å fått positiv test. Ca 4-5 dager før IKM begynte jeg å kjenne murringer. De satt nederst i magen, litt i lysken og nede i korsryggen. Disse skilte seg litt ut fra de typiske mensmurringer jeg pleier å få dagen før mensen. De ble etterhvert sterkere for hver dag.jeg spekulerte litt om det var implantasjon eller at mensen kom veldig tidlig. Tok en test når jeg var ca 15 dpo og jeg syntes jeg så en veldig svaaaak strek (dette var en cb og har hørt mye om skyggestreker men aldri sett en selv..). Bare timer etterpå begynte jeg å bli ganske kraftig. Jeg har kraftige menssmerter og det er veldig mye slim/slimtråder i mensenblodet. Det er uvant for meg at mensen er så smertefull og at blodet er så slimete/slaggete. Tror dere dette var en kjemisk? Anonymkode: feec6...d46
snehvit88 Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ikke meningen å kupp tråden men jeg stiller et eget spørsmål angående kjemisk her så ikke det blir så mange tråder... Denne syklusen har vært litt annerledes og jeg lurer på om det var en kjemisk.. Jeg har aldri vært gravid og jeg har aldri opplevd å fått positiv test. Ca 4-5 dager før IKM begynte jeg å kjenne murringer. De satt nederst i magen, litt i lysken og nede i korsryggen. Disse skilte seg litt ut fra de typiske mensmurringer jeg pleier å få dagen før mensen. De ble etterhvert sterkere for hver dag.jeg spekulerte litt om det var implantasjon eller at mensen kom veldig tidlig. Tok en test når jeg var ca 15 dpo og jeg syntes jeg så en veldig svaaaak strek (dette var en cb og har hørt mye om skyggestreker men aldri sett en selv..). Bare timer etterpå begynte jeg å bli ganske kraftig. Jeg har kraftige menssmerter og det er veldig mye slim/slimtråder i mensenblodet. Det er uvant for meg at mensen er så smertefull og at blodet er så slimete/slaggete. Tror dere dette var en kjemisk? Anonymkode: feec6...d46 Jeg vil tro det var en kjemisk faktisk😯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå