Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #1 Skrevet 30. desember 2004 jeg har blitt syk, og kan dermed ikke gå ut eller feste på noen måte på nyttårsaften. det var meningen at jeg og kjæresten skulle gå ut. vi bor ikke sammen, og når jeg skrev på sms at jeg var blitt syk, sa han bare "jaja, jeg får finne på noe annet jeg da. gidder jo ikke være hjemme på nyttårsaften" jeg bor alene og jeg kommer til å være alene imorra. ble kjempe lei meg for at han sa det. skjønner jo at han vil gå ut, men han kunne kanskje vist litt mere omtanke for meg da, som ligger i senga =/
Gjest Anonymous Skrevet 30. desember 2004 #2 Skrevet 30. desember 2004 Han høres helt super-egoistisk ut og teit....han må være 14 år? For en super-dust. Hva er galt med menn???!
Gjest Dazed Skrevet 30. desember 2004 #3 Skrevet 30. desember 2004 herregud, jeg føler med deg. Ville ha følt det sånn selv. Å la kjæresten være alene på nyttårsaften er bare egoistisk. :/
Arwen Skrevet 30. desember 2004 #4 Skrevet 30. desember 2004 :o hvis jeg hadde vært syk hadde jeg sparket sambo av gårde på fest. Hvorfor skal han måtte sitte inne her alene når jeg er syk og sansynligvis må golde senga hele kvelden likevel?
Chiquita Skrevet 30. desember 2004 #5 Skrevet 30. desember 2004 :o hvis jeg hadde vært syk hadde jeg sparket sambo av gårde på fest. Hvorfor skal han måtte sitte inne her alene når jeg er syk og sansynligvis må golde senga hele kvelden likevel? En er jo ikke særlig selskapelig når en er syk og må holde senga. Hvorfor skal begge "lide" for at den ene er syk?
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2004 #6 Skrevet 30. desember 2004 Jeg hadde nok sparket sambo/kjæreste avgårde jeg også... Jeg vil jo at han skalha det gøy. MEN jeg hadde forventet at han viste at han brydde seg når jenta hans var syk ihvrtfall.. Jeg synes ikke det var noe superkoslig skrevet, er jo ikke din feil at du er syk
pusla Skrevet 30. desember 2004 #7 Skrevet 30. desember 2004 Dersom du vil at han skal være der, og føler deg sprek nok til å ha glede av selskapet hans, synes jeg han burde stille opp. Iallefall tilby seg, om ikke annet!
Arkana Skrevet 30. desember 2004 #8 Skrevet 30. desember 2004 En er jo ikke særlig selskapelig når en er syk og må holde senga. Hvorfor skal begge "lide" for at den ene er syk? Helt enig.
Tusenfryd Skrevet 30. desember 2004 #9 Skrevet 30. desember 2004 Jeg hadde også sparket mannen min på fest - men jeg hadde faktisk forventet at han ville vært hjemme sammen med meg og at jeg faktisk hadde måtte sparke ham. Jeg hadde ikke gått på fest uten protester, samboere eller ikke.
Gjest lurven Skrevet 31. desember 2004 #10 Skrevet 31. desember 2004 jeg hadde nok gått ut likevel.. begge trenger jo ikke lide fordi den ene er syk..
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2004 #11 Skrevet 31. desember 2004 :o hvis jeg hadde vært syk hadde jeg sparket sambo av gårde på fest. Hvorfor skal han måtte sitte inne her alene når jeg er syk og sansynligvis må golde senga hele kvelden likevel? Jeg er selv syk idag, og prøver å få sambo ut. Jeg vet jo at han vil,...han har spurt meg flere ganger om jeg kan være med. (Jeg syter ikke, og da er man tydeligvis ikke syk nok,.....) Jeg håper han drar utover kvelden, slik han får det gøy.
Annie Skrevet 1. januar 2005 #12 Skrevet 1. januar 2005 I fjor var sambo syk, og ungene og jeg reiste til broren hans m/familie. Han orket ikke være med og der fikk ungene flere å være sammen med. Klart det var litt rart å skulle "feste" (kjørte bil) når han lå syk hjemme, men han ville at vi skulle reise dit.
Gjest Gjest2 Skrevet 2. januar 2005 #13 Skrevet 2. januar 2005 Min kjære sendte meg ikke en gang en nyttårshilsen fra utlandet. Telefonen var ødelagt (fikk jeg først vite sent kvelden etter), men det må vel være mulig å låne noen andre sin og gi en liten beskjed på en slik dag? Er litt skuffet :-(
Gjest gjest 0 Skrevet 2. januar 2005 #14 Skrevet 2. januar 2005 jeg ville blitt kjempeskuffet om min kjære ikke engang tilbød seg å være hjemme hos meg. Men jeg hadde selvfølgelig oppmuntret han til å dra på fest! Pam
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #15 Skrevet 2. januar 2005 Min kjære sendte meg ikke en gang en nyttårshilsen fra utlandet. Telefonen var ødelagt (fikk jeg først vite sent kvelden etter), men det må vel være mulig å låne noen andre sin og gi en liten beskjed på en slik dag? Er litt skuffet :-( Det var noe galt med nettet på nyttårsaften, en av mine venninner fikk ikke sendt meldinger i det hele tatt hele kvelden.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #16 Skrevet 2. januar 2005 Ang. mobilnett på nyttårsaften. Det er en kjent sak at nettet på nyttårsaften er sprengt. Det er vel den dagen i året det ringes og sendes flest meldinger.
Arwen Skrevet 2. januar 2005 #17 Skrevet 2. januar 2005 Ang. mobilnett på nyttårsaften. Det er en kjent sak at nettet på nyttårsaften er sprengt. Det er vel den dagen i året det ringes og sendes flest meldinger. Ja, men dette var tidlig på kvelden.. det pleier å gå greit da.
Gjest Gjest2 Skrevet 2. januar 2005 #18 Skrevet 2. januar 2005 Som sagt fikk jeg sent på kvelden etter (1 januar) vite at telefonen var ødelagt, så det var ikke gjort noe forsøk på å sende noen melding. I løpet av et døgn burde det etter min mening være mulig å låne en telefon for å gi beskjed. Ble bekymret jeg :-(
diddi Skrevet 3. januar 2005 #19 Skrevet 3. januar 2005 :o Bekymret??? Oi oi, bra du ikke er sammen med meg. vorfor ringe hjem når man er på ferie en uke? Man kommer jo hjem snart likevel. Og selv etter at jeg fikk mann og barn så ringer jeg ikke hver kveld selv om skulle befinne meg i utlandet.
Gjest Gjest2 Skrevet 4. januar 2005 #20 Skrevet 4. januar 2005 Det var tross alt nyttårsaften, og jeg hadde ikke fått noen beskjed, på 1.5 uke, om at telefonen var ødelagt. Helt greit om vi hadde avtalt på forhånd at nå er vi borte fra hverandre, så snakkes vi når vi kommer tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå