AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Spår 1 bruker! Alle kriterier må oppfylles: Nick Minst 500 innlegg Gi tilbakemelding Anonymkode: 32334...2db
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #4 Skrevet 24. mai 2017 500 innlegg. Mon tro hvorfor? Anonymkode: 831fb...17c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #5 Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, Viernes skrev: Jatakk. Generelt? Ok, da spår jeg generelt! Anonymkode: 32334...2db
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #6 Skrevet 24. mai 2017 Skulle ønske du kunne gjøre et unntak uten nick, da jeg av personlige årsaker ikke ønsker å ha nick. Jeg lover å gi deg tilbakemelding. Vil han kontakte meg igjen? Anonymkode: 1a556...325
Gjest Decadense Skrevet 24. mai 2017 #7 Skrevet 24. mai 2017 Åh, jeg vil:) Lurer generelt, men kanskej mest ang kjærlighetslivet fremover:)
Viernes Skrevet 24. mai 2017 #8 Skrevet 24. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da spår jeg generelt! Anonymkode: 32334...2db Hurra
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #10 Skrevet 24. mai 2017 41 minutter siden, Viernes skrev: Jatakk. Generelt? Du er på rett spor. Husk at det kreves handling for å nå målet. Ser stor inspirasjon og håp i forbindelse med målet! Du er overbevisende i diskusjoner, og får opp at du har en god posisjon i en spesiell situasjon eller forhandling, Du ligger ikke på latsiden, men er tvert imot rimelig flittig. Noen ganger kan du være alt for oppslukt av arbeidet. Slik at du føler at du ikke tid for annet i livet ditt. Dette gjelder en jobb eller hobby som kan føles altoppslukende. Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du kanskje har lite lyst. Ser en spennende mann. Han er sjarmerende, vennlig, selvsikker, modig, intelligent, eventyrlysten og lidenskapelig. Men han kan også være litt arrogant, rastløs og temperamentsfull. Noe kan tyde på store planer for fremtiden. Her er det snakk om mulig flytting eller en reiser. Ser også oppstart av nytt prosjekt. Ser ut til at du har gode utsikter når det gjelder det økonomiske og materielle. Du har fremgang og er produktiv. Ser mye kjærlighet for deg og rundt deg. Det kan være i starten på et nytt forhold, eller så gjelder dette en ny gledelig fase i livet. Sterke følelser er i sving. Du er sympatisk, kreativ og burde absolutt bruke din intuisjon i større grad enn du kanskje gjør akkurat nå. Får opp en sensitiv, svært vakker og ytterst feminin kvinnelig energi. Som er kjærlig, følsom og romantisk. Dette er en person som alltid har et godt ord til alle. Får opp at du har hatt godt av å hvile, at det er en tid for å ta en pause og hente deg inn, samle krefter og energi. Får opp at det har vært noen tøffere tak, med mange følelser. Får opp at det også er noe som for deg kjennes befriende i situasjonen. Ser positive handlinger og stor viljestyrke. Du er den type person som kan lykkes med alt, fordi du vet hva du vil. På grunn av din personlighet og bakgrunn, har du en veldig stor evne til å lykkes! Du får det slik du ønsker! Anonymkode: 32334...2db 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #11 Skrevet 24. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske du kunne gjøre et unntak uten nick, da jeg av personlige årsaker ikke ønsker å ha nick. Jeg lover å gi deg tilbakemelding. Vil han kontakte meg igjen? Anonymkode: 1a556...325 Ser en kontakt, men ikke slik du ønsker. Det vil komme ting i din vei som får deg til å se på nytt fremover. Samtidig som du ser med nye øyne bakover, og da være glad for at det ble som det ble. Uten at du selv så at det var best der og da, som er her og nå. Det vil bli veldig mye bedre, får opp stor glede. Anonymkode: 32334...2db
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #13 Skrevet 24. mai 2017 42 minutter siden, Decadense skrev: Åh, jeg vil:) Lurer generelt, men kanskej mest ang kjærlighetslivet fremover:) Kan dessverre ikke se at du fyller kriteriene. Anonymkode: 32334...2db 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #14 Skrevet 24. mai 2017 2 minutter siden, Snowhite skrev: Ja takk, vil gjerne bli spådd😊 Kan dessverre ikke se at du fyller kriteriene. Anonymkode: 32334...2db 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #15 Skrevet 24. mai 2017 Har allerede spådd 1 bruker. Ser flere spør uten å fylle kriteriene. Kanskje jeg spår flere om anledning i senere tid, men det forutsetter fortsatt oppfylling av kriteriene. Anonymkode: 32334...2db
Gjest noe tilfeldig Skrevet 24. mai 2017 #16 Skrevet 24. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har allerede spådd 1 bruker. Ser flere spør uten å fylle kriteriene. Kanskje jeg spår flere om anledning i senere tid, men det forutsetter fortsatt oppfylling av kriteriene. Anonymkode: 32334...2db Jeg fyller jo kriteriet og var nr 2 til å spørre i tråden. Spå meg pliiis
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #17 Skrevet 24. mai 2017 7 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg fyller jo kriteriet og var nr 2 til å spørre i tråden. Spå meg pliiis Ser du fyller kriteriet. Likevel til deg og lesere generelt: Har allerede spådd 1 bruker. Kanskje jeg spår flere om anledning i senere tid. Sa ikke noe om rekkefølge. Har spådd 2 selv jeg skulle spå kun 1. Om noen for meg har vist seg som skeptikere på en utpreget måte, og har latterliggjort eller vært spydige i tidligere tråder, hopper jeg lett over de. Får se hva anledning tilsier senere. Anonymkode: 32334...2db 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #18 Skrevet 24. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser en kontakt, men ikke slik du ønsker. Det vil komme ting i din vei som får deg til å se på nytt fremover. Samtidig som du ser med nye øyne bakover, og da være glad for at det ble som det ble. Uten at du selv så at det var best der og da, som er her og nå. Det vil bli veldig mye bedre, får opp stor glede. Anonymkode: 32334...2db Tusen takk for at du spådde meg. Hvis du har tid: kan du si noe mer om hvorfor det ikke blir slik kontakt jeg ønsker og om det er lenge til han tar kontakt? Setter uansett utrolig pris på at du så på meg. Jeg skal prøve å skrive her igjen når evt ting har skjedd så du får en bekreftelse på din spåing. Til slutt: hvordan spår du? Føler du energier eller bruker du kort, evt andre hjelpemidler? Har du alltid vært synsk/klarsynt? Anonymkode: 1a556...325
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #19 Skrevet 25. mai 2017 Ingen tilbakemelding å gi etter spåingen, @Viernes? Anonymkode: 32334...2db 1
Sillyline Skrevet 25. mai 2017 #20 Skrevet 25. mai 2017 Tror ikke at jeg har skrevet 500 innlegg..? (Det finner jeg ut nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå