Gå til innhold

Solbriller på date - Innafor å si i fra?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo fint vær ute, og en god anledning for et møte utendørs, problemet er bare at jeg opplever at enkelte da har på solbriller på date, og det funker dårlig for meg da jeg leser mye av øynene til folk. Er det greit å be dem ta av seg brillene? Og hvordan kan man evt. si dette på en fin måte?

Anonymkode: 08738...806

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nek, det kan du ikke si, det blir for sært. "Ta av deg solbrillene så jeg kan lese øynene dine", nei vettuhva. Gå heller et sted det er naturlig å ta av seg solbrillene heller, eller kombiner. Det er forresten uhøflig å ikke ta av seg solbriller når man hilser på noen for første gang, men syns ikke man kan si noe om det heller hvis de ikke gjør det..

Anonymkode: 6ca24...e0b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da får du avslutte daten. Sunbriller er et must

Anonymkode: c4433...d4e

• Liker 1
Skrevet

Nei det kan du ikke TS. Det kan være mange grunner til at folk går med solbriller. Jeg får migrene av å være i veldig sterk sol f.eks.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nek, det kan du ikke si, det blir for sært. "Ta av deg solbrillene så jeg kan lese øynene dine", nei vettuhva. Gå heller et sted det er naturlig å ta av seg solbrillene heller, eller kombiner. Det er forresten uhøflig å ikke ta av seg solbriller når man hilser på noen for første gang, men syns ikke man kan si noe om det heller hvis de ikke gjør det..

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du avslutte daten. Sunbriller er et must

Anonymkode: c4433...d4e

Eheee okeeey...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lysømfintlige øyne og bruker solbriller til og med når det ikke er sol... så jeg kunne i hvertfall ikke gått på date om det var sol og jeg ikke fikk ha briller på 😂 Tenker ikke over at folk har solbriller på, men sikkert fordi jeg alltid bruker det selv ☺

Anonymkode: c78bd...4ee

AnonymBruker
Skrevet

Men er det ike vanlig høflighet å ta av seg brillene når man møter folk for første gang da? Godt jeg spurte her først da hehe:fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mente nei, ikke nek, i det første innlegget, altså😊

AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for sunglasses gif

Anonymkode: 5e259...0cd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Sirah skrev:

Nei det kan du ikke TS. Det kan være mange grunner til at folk går med solbriller. Jeg får migrene av å være i veldig sterk sol f.eks.

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig lysømfintlige øyne og bruker solbriller til og med når det ikke er sol... så jeg kunne i hvertfall ikke gått på date om det var sol og jeg ikke fikk ha briller på 😂 Tenker ikke over at folk har solbriller på, men sikkert fordi jeg alltid bruker det selv ☺

Anonymkode: c78bd...4ee

Ja, men dette er jo kun unntak for at folk må bruke solbrillene. Om det var meg, tror jeg rett og slett jeg hadde sagt i fra om grunnen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mente nei, ikke nek, i det første innlegget, altså😊

Ok, da ble det lit mer saklig :)

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for sunglasses gif

Anonymkode: 5e259...0cd

Akkurat slik ja :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...