AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #1 Skrevet 24. mai 2017 Vet ikke hva som har skjedd men plutselig nå hver gang jeg trykker musa blir jeg sendt to hakk fremover eller bakover. Dette er veldig slitsom for jeg må jeg rulle nedover og oppover tilbake på der jeg befant meg. Hjelp? Anonymkode: 22cdf...827
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2017 #2 Skrevet 24. mai 2017 Restart maskinen. Anonymkode: eec42...69e 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #3 Skrevet 25. mai 2017 Virker som valgmulighetene på musinnstillinger, de jeg velger fungerer ikke. Jeg prøver å fjerne mus fra pc for så å avinnstallere den på nytt men med den nye win10 er mus helt umulig å finne. Noen som finner i den win10 slik at de kan fortelle meg hvor. Før hadde vi jo kontrollpanel. Det har vi ikke lenger. Anonymkode: 22cdf...827
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2017 #4 Skrevet 25. mai 2017 Jeg velger altså hastighet...skjer ingen forskjell. Hvor fjerner jeg mus nå som kontrollpanel ikke finnes lenger. Anonymkode: 22cdf...827
TMB Skrevet 27. mai 2017 #5 Skrevet 27. mai 2017 Åpne startmenyen og skriv kontrollpanel så finner du det der. Det er ikke borte. Maskinvare og lyd > Enheter og skrivere Hvis du prøver å plugge inn en annen mus, skjer det samme da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå